Appartement Wildkarblick ****

4 reviews over Appartement Wildkarblick in het Nederlands

fantastische plek

Datcho, 24-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Haus Wildkarblik en HochKrimm zijn geen onbekenden voor ons meer. Zeker het Zillertal is echt een van de lekkerste plekken om te skiën in Europa.

Wildkarblick waren we ook al eerder geweest en ook dat is niet voor niets. Echt op sneeuwbalworp afstand van de piste en de skischool. Je wandelt er zo heen Bij de verhuur van de ski kan je ook een locker huren voor je ski's. Ook heel handig.

De appartementen zijn goed voorzien. mooie douches, mooie keuken en heerlijke bedden (en dat zeg ik niet snel)

wij komen nog wel een keer terug!

PS. Apres skien moet je niet willen in HochKrimml, dan kan je beter naar st.Anton gaan

Gereisd met jonge kinderen in december 2016

Eenzaam

Familiel, 16-11-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Op zich is het appartement prima. Goede indeling, alles aanwezig, niks mis mee.

Het 2 persoonsbed heeft een vreselijk door gelegen matras.

De beloofde tuin waar de kids in konden spelen was een verharde parkeerplaats, of het terras van de onderburen. Deze mensen waren niet gediend van onze kinderen die af en toe een rondje om de tuin liepen. Buiten de tuin, was alleen een doorgaande weg waar vooral geprobeerd werd zo hard mogelijk te rijden, levensgevaarlijk. In de winter zal het hier een waar paradijs zijn, maar in de zomer is het echt uitgestorven. Geen bakker die dichterbij zit dan dan het volgende dorp vijftien minuten verder, en geen levensmiddel te bekennen. Alles is dicht in de zomer. We hebben in totaal in twee weken duizend km gereden om steeds maar ergens te komen waar wel leven was. In de zomer dus echt niet aan te raden, mits je echt rust wil en niets nodig hebt. Uit eten gaan is een aanrader in gerlos bij de milchbar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016
Jeroen, eigenaar, 19-11-2016

Mijn naam is Jeroen, en ik ben eigenaar van de woning op het benedenverdiep (die anno 2016 volledig gerenoveerd werd). Aan uw review kan ik afleiden dat u niet in onze woning verbleef, maar wel in een (niet-gerenoveerde) woning van onze bovenbuur, een Duitser.

Ondanks het feit dat uw review niet onze eigen woning betreft (score 9.1), wil ik toch graag reageren.

Blijkbaar heeft u ergens een beschrijving gelezen aangaande de omgeving en de woning zelf, die de realiteit niet adequaat weerspiegelen.

De woningen van onze bovenburen worden door hun eigenaars via enkele boekingssites aangeprezen. Ik weet niet via welk kanaal of website u die woning geboekt heeft, en ik weet dus ook niet waar u gelezen zou hebben dat de woning een tuin heeft, of dat er vertier en vermaak in de onmiddellijke omgeving zou zijn. Wijzelf maken alvast overduidelijk op onze website dat Hochkrimml een door en door rustig berggehucht is -gericht op rust, wandelen, kalmte,.. - en dat men in de zomer voor vertier na

Super appartement, perfect gelegen

Fam Kruyssen, 12-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Vlakbij de pistes van de Gerlosplatte. Rustig gelegen in Hochkrimml, een piepklein gehucht. Winkels en vertier op 5 minuten.

Appartement met 3 slaapkamers, comfortabel ingericht. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Super verblijf aan super skigebied

Jerry, 11-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Appartement Wildkarblick ligt in Hochkrimml, bovenop de bergkam. Het gebouw in typisch Oostenrijkse stijl bevat slechts 6 apppartementen (2 per verdiep), en dus zeer rustig, weg van de lawaaierge apres-ski. En toch ligt de skilift op wandelafstand, je kan direct de lift op. Reusachtig skigebied!

Appartement heeft drie slaapkamers, dus geen "Franse" toestanden met slaapbanken in de leefruimte. Leefruimte is niet heel erg groot, maar ruim voldoende en praktisch ingericht.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Wildkarblick in Krimml, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Wildkarblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Wildkarblick scoort een 7.38 uit 10 op basis van 4 reviews.