9,2

Uitstekend

• Ligging t.o.v. pistes7,4

66 reviews over Hotel Klockerhaus in het Nederlands

Erg goed typisch Oostenrijks familie hotel

Inge, 7-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Erg goed hotel. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed eten. Onze zoon heeft een voedsel allergie en daar werd heel erg goed rekening mee gehouden. Grote ruime familie kamers met veel kastruimte. Gratis wifi. Idd een gezellige bar is er niet maar er waren voldoende andere plekjes in het hotel waar je even wat kon drinken. Het hotel ligt ongeveer 20 minuten rijden van de pistes. Vonden wij geen probleem. Skibus stopt voor de deur. Met de auto is ook goed te doen. Volop parkeerplaatsen. Zeker voor herhaling vatbaar. Wij hebben een heerlijke week gehad.
Gereisd familie in februari 2017

Goed hotel, maar je moet er van houden....

Martijn, 26-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes3

Een week wintersport in Krimml. Voor de eerste keer een hotel, waar we voorheen altijd een appartement/chalet/pension hadden. Klockerhaus is gewoon een goed hotel. Wij vonden het wat stijfjes. Geen gezellige ruimte om een borrel te drinken. Voor onze kinderen weinig vertier. Houd rekening dat je iedere ochtend met auto of bus de berg op moet om te skiën, maar dat is een ritje van 15-20 min. Eten is goed; je kunt iedere avond uit 3 hoofdgerechten of kinderschotel kiezen. Hotel ligt in de schaduw, dus weinig zon in de winter.
Gereisd familie in februari 2017

Geweldig luxe hotel met halte skibus voor de deur

Frank, 25-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes5

Het hotel is luxe, mooie kamers, verwarmde skikelder, erg lekker eten. Sfeervolle stilte/leesruimte, royale lounge.

Goede keuken, deels buffet, goede variatie. Helaas ontbreekt een gezellige bar. Personeel keurig, enigszins afstandelijk. Het welnesscentrum hebben we niet bezocht. Geen skimogelijkheid inde buurt, vervoer per bus/auto noodzakelijk (20 minuten)

Gereisd met vrienden in januari 2017

Geweldige week gehad.

John Bakker, 30-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

We zijn zojuist weer thuisgekomen uit Krimll en een prima verblijf gehad in hotel Klockerhaus.

Fantastisch gegeten heel vriendelijk en behulpzaam allemaal.

Super schoon en een heerlijke sauna met alles erop en eraan, heerlijk om een uurtje heen te gaan na dagje op de ski.

Wij vinden het echt een aanrader en komen zeker terug.

Gereisd met partner in januari 2017

Helemaal goed

Andre, 12-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Dit is echt een prettig hotel, gastvrij super eten lekkere wellness en goed geslapen.
Gereisd familie in januari 2017

Geweldige service

w.fischer, 29-8-2016

Geweldige service.

We dachten een familiekamer geboekt te hebben (grote kamer met 2 slaapkamers) maar het bleek dat we 2 kamers naast elkaar geboekt hadden. Klockerhaus heeft dit kosteloos voor ons omgezet in een familiesuite; supermooie grote ruimte met huiskamer, keukentje en 2 grote aparte slaapkamers en balkons.

Geweldig!

Gereisd familie in augustus 2016

Mooi hotel en mooie omgeving.

Ellie, 2-8-2016

We hebben het prima naar ons zin gehad. Eén klein minpuntje vonden wij dat er geen variatie was bij het ontbijt elke dag alles hetzelfde. Het avondeten was prima zeker de het Italiaanse buffet.
Gereisd met partner in juni 2016

schitterend.

J.Zandee, 19-5-2016

Dat ze zich maar gewoon moeten laten verrassen en alles maar op zich aflaten komen.
Gereisd met partner in mei 2016

Een aanrader voor eenieder!

Louis Josiassen, 8-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes4

Het was een heerlijke hotel.

Prima keuken, gastvrij en erg schoon!

Gereisd met vrienden in maart 2016

Een geweldig hotel, met een goede keuken.

G. Oudshoorn, 7-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

De kamers waren ruim en goed onderhouden. Schoon en comfortabel. Het ontbijt en het avondeten was heel lekker.

De sauna faciliteiten waren ook super!

Gereisd met vrienden in februari 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Klockerhaus**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Klockerhaus in Krimml, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Klockerhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Klockerhaus scoort een 9.22 uit 10 op basis van 87 reviews.