Uitstekend

4 reviews over Chalet Schneespass in het Nederlands

Fantastisch!

Kiki Warmink, 27-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wat een geweldig huis. Alles is aanwezig wat je nodig hebt. Veel ruimte voor 2 gezinnen of een groep tot en en met 11 personen. 5 Slaapkamers met elk een eigen badkamer. Alles is in het huis aanwezig wat je nodig hebt. Plaats voor 3 auto's voor het huis. 3 min. lopen naar de oefenpiste waar een sleeplift je bijna brengt tot de gondel waarmee je weer naar boven kunt. Top huis op een geweldige locatie. Dick, de eigenaar, kun je ook altijd bellen voor vragen. Hij is altijd bereikbaar. Bedankt Dick, we hebben genoten in jouw huis en een geweldige vakantie gehad. Kiki Warmink
Gereisd familie in maart 2017

Superfijn chalet op een mooie lokatie

Danielle, 23-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Schneespass is een luxe chalet met alle voorzieningen voorhanden. Genoeg ruimte, lekker licht en overal vloerverwarming.

Ook de eigenaar/verhuurder is zeer behulpzaam: als er iets kapot is wordt dat direct vervangen. Zo hielp hij ons aan nieuwe sneeuwkettingen toen een van onze kettingen op de heenreis kapot waren gegaan. Voor de wintersport in Königsleiten heb je sowieso wel kettingen nodig, omdat in het dorp niet gestrooid wordt.

Enig nadeel aan het chalet is dat de 5e slaapkamer op de zolderverdieping eigenlijk niet geschikt is voor volwassenen. Het dak is te laag, zodat er geen ruimte is om rechtop te staan.

Verder alles super! Heel schoon en lekker luxe. Skiën ten tijde van ons verblijf letterlijk tot aan de voordeur!

Gereisd met vrienden in januari 2017

Een top chalet op en geweldige lokatie !!

sylvia, 20-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prachtig mooi chalet met alles erop en eraan. Ieder een eigen slaapkamer , met badkamer en sommige met balkon. De kinderen vonden het ook geweldig. Ben er nu twee keer geweest maar we gaan zeker nog een keer. De omgeving is ook prachtig vooral de wandelingen in het bos.

Een echt top chalet , waar voor je geld!!

Gereisd familie in december 2011

Absolute aanrader.

Copier, 15-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een keurig verzorgd chalet en van alle gemakken voorzien. Wat heerlijk dat iedere slaapkamer beschikt over een eigen badkamer.

Jammer dat de gehele vakantie de televisie niet gewerkt heeft, maar dat mocht verder de pret niet drukken.

Wij hebben een top vakantie gehad in een schitterende omgeving waar genoeg te doen valt.

Een absolute aanrader dus.

Gereisd met vrienden in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Schneespass in Königsleiten bei Wald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Schneespass zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Schneespass scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.