Chalet Rosenalm

Chalet Rosenalm

Uitstekend

• Ligging t.o.v. pistes8,0

1 review over Chalet Rosenalm in het Nederlands

Sneeuwzekere plek, mooie en ruime woning!

Helmie Polman, 1-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Fijne vakantie gehad met ons twaalven(4 volwassenen en 8 kinderen). Er was meer dan genoeg ruimte. 5 slaapkamers, waarvan op een kamer 2 kinderbedjes bij gezet konden worden(zelf meenemen of huren bij de reisorganisatie) en twee badkamers. Verder was het huisje van alle gemakken voorzien zoals: open haard, internet, TV en DVD. De kids konden bij huis in de sneeuw spelen. Ook was het mogelijk om bij diverse restaurants eten af te halen zodat we dit 'thuis' konden opeten. Eigenlijk was het enige nadeel dat we sneeuwkettingen nodig hadden op de laatste paar kilometer door de vele sneeuw. Super vakantie gehad.
Gereisd familie in december 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Rosenalm in Königsleiten bei Wald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Rosenalm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Rosenalm scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.