Hotel Königsleiten Vital Alpin ****

Königsleiten Vital Alpin
8,5

• Ligging t.o.v. pistes7,8

68 reviews over Hotel Königsleiten Vital Alpin in het Nederlands

Geen fratsen, goed hotel.

Jeroen Waterreus, 9-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Ligging hotel is midden in het centrum. De kamer was prima. Faciliteiten normaal, niet overweldigend. Gewoon een goed hotel voor een normale prijs. Minder vond ik het avondeten en de verzengende hitte in het hotel. Wifi achter een inlogpagina die je er naar iedere sessie weer uit gooit werkt niet heel fijn.
Gereisd met vrienden in januari 2017

Zeer prettig, kindvriendelijk hotel

MtdeV, 9-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zeer vriendelijk personeel, eenvoudig doch schoon hotel, ruime kamers, hele fijne sauna, personeel was zeer begaan met gasten, deden er alles aan om voor onze dochter glutenvrij eten te verzorgen, overig eten ook zeer goed. Iets minder: WiFi, iedere keer opnieuw inloggen, soms geen Wifi of zeer matig. Geen extra's op badkamer.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Comfortabel hotel met vriendelijk personeel

Anouk, 19-12-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Dit is de 3e keer dat wij onze vakantie in hotel Konigsleiten hebben doorgebracht. 2x in de winter en nu voor het eerst genoten van het hotel en de omgeving in de nazomer. Wat een zalig hotel. Ruime en schone kamers, vriendelijk personeel. Uitstekend eten, In de winter een keuze menu en in de zomer in de vorm van een uitgebreid buffet met drankjes all inclusive. Het wellnessgedeelte is ruim en van alle alle gemakken voorzien. De ligging van het hotel is goed.

In de winter bij voldoende sneeuw skiën tot aan het hotel en in de zomer starten er veel wandelroutes vlakbij het hotel. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in september 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Königsleiten Vital Alpin bij:

fantastisch hotel met zeer goed eten

Klaas Visscher, 4-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het hotel Königsleiten Vital Alpin is een hotel waar goed toeven is. De kamers zijn ruim en zeer schoon. Het eten is ook perfect en de omgeving prachtig. We komen hier graag terug.
Gereisd met partner in augustus 2015

Genieten

Jan & Lorraine, 31-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Dit jaar in januari geweest voor de derde keer. Uitstekend hotel,goed gevarieerd eten,ontbijt,diner en een geweldige welness. De ligging is prachtig in een rustig dorp.Hier heb je echt vakantie,helemaal top. Extra lof voor Paul. Mijn vrouw was de laatste drie dagen van de vakantie ziek, kiespijn wat een ontsteking bleek te zijn. De dag van vertrek ,wij werden pas in de avond opgehaald door de bus heeft paul een kamer geregeld voor ons omdat we niet op onze eigen kamer langer konden blijven. Ik hoefde zelfs niks te betalen. Volgend jaar zijn we weer van de partij.
Gereisd met partner in januari 2015

Heerlijke week gehad!!

ingrid terra, 1-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel Konigsleiten Vital Alpin is een echte aanrader!! Zeer vriendelijk personeel, heerlijk gevarieerd eten! Er ontbreekt je aan niets. Zelfs de drankjes bij het avondeten zijn inbegrepen bij half pension. Super! Prachtig uitzicht vanaf ons balkon op de besneeuwde bergtoppen! Omgeving is ook erg mooi, er is genoeg te doen en te zien. Bij slecht weer kun je genieten van de mooie wellness faciliteiten. Badjas en handdoek worden gebracht op je kamer. Kortom, in één woord: genieten! Paul, Maria, Tom en het overige personeel bedankt voor de goede zorg!
Gereisd met partner in juli 2015

Waarom 4-sterren?!

Otie, 13-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

Laat ik positief beginnen; hard werkend en vriendelijk personeel & schone kamers. Dat is wat je hier kunt verwachten. Waar je niet op hoeft te rekenen is gewoon lekker eten. Het is veelal simpel, gefrituurd (de hele week ruikt het restaurant en deels het hotel naar een frituurpan met oud vet) en het eten omvat weinig variatie. De rinderkraftsuppe heeft zelfs 3 of 4 maal in een week op het menu gestaan. Oprecht kan ik zeggen dat ik nog nooit zo slecht heb gegeten!
Gereisd met vrienden in februari 2015

Perfect hotel

Bjk, 18-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Super hotel met vriendelijke mensen. Alles erg goed. Jammer dat er geen zwembad is en dat het naar de piste altijd iets lopen is anders zou het helemaal top zijn.
Gereisd met vrienden in januari 2014

Grandioos

C. Koopman, 13-9-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Gister 12-09-2014 teruggekomen na een schitterende week All Incl.

Het personeel Paul (Nederlands sprekend) en Tom, Katrien en Thomas zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. De eerste dag begint het All Inclusief pas om 18.00 uur.

Je krijgt je eigen gereserveerde tafel en dat is prettig. Het eten is gevarieerd en lekker.

Wij 2 personen kregen een dubbele kamer dus ook twee balkons waarop je een mooi uitzicht heb op de besneeuwde bergen (zelfs nu). Echt een hotel die ik kan aanbevelen.

Gereisd met partner in september 2014

Superverblijf hierzo

Rien, 20-8-2014

Vriendelijk ontvangen, erg grote kamers, weinig tot geen geluidsoverlast.

Vriendelijk personeel, lekker en gevarieerd eten voor ieder wat wils.

Prima all inclusief genoeg mogelijkheden voor dagtrips in de omgeving.

Koffie, Thee is alleen tussen 1530 en 1630 inclussief, buiten deze tijden moet je betalen, vind dit wel jammer.

Kan dit hotel echt aanbevelen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Königsleiten Vital Alpin bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Königsleiten Vital Alpin in Königsleiten bei Wald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Königsleiten Vital Alpin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Königsleiten Vital Alpin scoort een 8.52 uit 10 op basis van 75 reviews.