Appartement Haus Amelie

Appartement Haus Amelie
Haus Amelie

• Ligging t.o.v. pistes8,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Haus Amelie bij:

1 review over Appartement Haus Amelie in het Nederlands

Prachtig uitzicht

Astrid, 28-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Onze eerste indruk was: wauw wat mooi. Wij zaten op de begane grond in een 9-persoonsappartement (Top 2) : twee slaapkamers met tweepersoons bedden, 1 slaapkamer(tje) met stapelbed en onderschuifbed en 2 slaapplaatsen in de huiskamer. Twee badkamers, 1 met ligbad en aparte douche en 1 met toilet. Ook nog een apart toilet. Boven ons zat een grote groep zeer luidruchtige jongeren. Het is dus wel gehorig. Vanaf de, kleine, skiooslagruimt is het 50 meter lopen en dan sta je op de piste die je naar de Dorfbahn (gondel) brengt. In de keuken vind je een vaarwasmachine, oven, magnetron, waterkoker en koffiezetapparaat. Borden, bestek en keukengerei zijn voldoende aanwezig.
Gereisd met vrienden in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Amelie in Königsleiten bei Wald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Amelie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Amelie scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.