Chalet Emma

7,7

• Ligging t.o.v. pistes9,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Emma bij:

3 reviews over Chalet Emma in het Nederlands

Prachtig chalet, van alle gemakken voorzien!

Patricia, 8-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi chalet direct aan de piste, helaas niet met de auto bereikbaar, maar het is gelukkig maar 100 meter lopen. Hiertegenover staat wel dat je auto in de parkeergarage staat, zodat je deze niet uit hoeft te graven na een weekje wintersporten.

Wij vonden het een gezellig chalet dat van alle gemakken voorzien was: internet, vaatwasser, wasmaschine, extra grote koelkast (erg handig met kleine kinderen!)

Wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

te duur voor wat je krijgt

Familie van der Holst, 26-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

In de carnavalsvakantie een weekje verbleven in dit chalet met 3 gezinnen. Het chalet ligt aan de piste dus dat is super, nadeel is wel dat je met je bagage een roteind moet lopen (een sleetje van het huis zou echt geen overbodige luxe zijn). Voor bijna 4000 euro verwacht je een ruim chalet met voldoende luxe/ruimte. Dit viel echter tegen: Er is wel een wasmachine maar geen droger (niet echt handig met 3 gezinnen en je zelf handdoeken e.d. moet meenemen), de leefruimte beneden is klein (boven wel voldoende ruimte), de keuken is ook klein(wel voorzien van alle benodigdheden incl. VW)

We hadden een klacht over de Wifi die niet goed werkte, dit is snel en netjes opgelost dus dat is prima.

Al met al zouden we hier niet meer naar toe gaan. Voor ons was de kwaliteit/prijs verhouding niet voldoende.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

Mooie chalet aan de piste heel mooi uitzicht

Henriette, 8-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een week verbleven in deze chalet. We waren met 6 volwassenen en 4 kinderen. Chalet vonden we aan de kleine kant, m.n. de woonkamer. Met meer dan 6 volwassenen wordt het zitten in de woonkamer krap. Er is maar 1 bank en 2 lossen stoelen. Eetkamertafel erg gezellig. positief is dat er 3 badkamers zijn. Chalet is niet erg lux voor het geld wat we betaald hebben hadden we iets meer ruimte en luxe verwacht. Jammer vond ik dat je voor dit geld net wat kleine dingen miste zoals een slee, opgemaakte bedden (zelf doen), flesje wijn ivm oudjaarsavond. Internet verbinding is slecht in het huis, router zit in chalet ernaast. Je kunt met je auto niet bij chalet komen. Parkeren moet in parkeergarage waar je maar 2 auto's in kwijt kunt, 3e of 4e auto parkeren in dorp (of bijboeken). Vanuit parkeergarage moet je al je bagage slepen naar de chalet. Dus je loopt je suf met veel tassen, 5 keer heen en weer (200 meter). Sleep sleetje zou handig zijn die andere chalets wel hebben.
Gereisd met vrienden in januari 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Emma bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Emma in Königsleiten bei Wald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Emma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Emma scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.