Beoordelingen Hotel Alpenrose Königsleiten***

Alpenrose Königsleiten***
98 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Alpenrose Königsleiten***
Königsleiten 81, A-5472, Königsleiten bei Wald

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpenrose Königsleiten*** in Königsleiten bei Wald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpenrose Königsleiten*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Alpenrose Königsleiten scoort een 7,4 uit 10, op basis van 98 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpenrose Königsleiten*** in Königsleiten bei Wald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpenrose Königsleiten***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Alpenrose Königsleiten*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 34 vakantiefoto's van Hotel Alpenrose Königsleiten*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Oostenrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Salzburg. Vergelijk Hotel Alpenrose Königsleiten*** met andere accommodaties in Königsleiten bei Wald.
Even geduld a.u.b.

7,3
7,2
7,6
9,3
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Dec. 2013
"Hele fijne vakantieplek"vertalen
Jansen
8,0

12-01-2014 Reis geboekt, daarna recensies gelezen, schrok een beetje, maar eigen ervaring is toch altijd het beste. Goed hotel,goede ligging, vriendelijk personeel, super voor kinderen, bediening niet altijd even snel, maar wel goed. Eten is goed, maar bij all inklusive kan je geen top kwaliteit verwachten. Zijn heel oplossingsgericht, er is veel mogelijk. Wij hebben een topvakantie gehad.

met partner, Juli 2013
"Rustig gelegen maar ook weer niet"vertalen
Wint56
6,0
5,0
8,0

26-07-2013 Mooi hotel vwb ligging (wandelen) en eten. Kamers zijn schoon en met balkon (uitzicht straatzijde, rustig gelegen naast de gondel). Continue muziek via centraal geluidsysteem (te hard). Als klant zit je niet te wachten op muziek bij je ontbijt en diner. Kon ook niet zachter gezet worden. In het weekeinde tussen 1500-2000 uur muziek op terras voor (techno door de eigenaar zelf) en dat terwijl er zeer weinig gasten zitten. Voor wie doe je dit. Wij hadden geboekt voor de rust. Accommodatie in deze tijd met gezinnen met jonge kinderen en ouderen. Soms moet je even op de rem trappen als de gangen te snel geserveerd werden. Midgetgolf was gratis. Nieuwe eigenaren stellen zich netjes aan je voor ... maar ze moeten volgens ons een keuze maken of de eigen kinderen opvoeden en een hotel managen. Nu vaak het gedrag van de eigen kinderen excuseren naar de klant. Voor de zomer is een weekje aldaar voldoende om te ´erholen´.

met partner, Juli 2013
"Geen tweede keer meer, mits....."vertalen
Hanneke Zuidgeest
7,0

26-07-2013 Vriendelijke ontvangst. Eigenaars zijn jong stel met kleine kinderen en hond. Veel aandacht gaat uit naar eigen kinderen (moeder) en eigenaar heeft veel aandacht voor zijn draaitafel ( in het weekend). Eigenaresse is vriendelijk. Mooi hotel, kamer ontbreekt een zitje. Ligt direct naast dalstation. Geen ligweide of i.d. bij hotel wel een groot terras. In de bar mag helaas worden gerookt, dus ergens 's avonds even zitten om iets te drinken was voor ons geen optie. Op onze vraag of de muziek (die OVERAL) vrij hard stond, iets zachter kon werd niet op gereageerd. Na een paar maal het gevraagd te hebben kregen wij de mededeling dat ze dat niet deden. Ober reageerde geïrriteerd. Ontbijt een keer op de kamer verder genuttigd. Op zaterdag en zondag v.a. 14.00 uur harde muziek op terras (overal te horen) tot ca. 21.00 uur. Was zeer onaangenaam. Op kamer gezeten met ramen dicht. Afrekenen van drankjes moest iedere avond contant. (mocht niet worden gepind onder de 30.00 euro).

met partner, Mrt. 2013
"Goed hotel en vriendelijk personel"vertalen
f.materman
10,0

27-03-2013 We komen regelmatig (3x per jaar ) in konigsleiten en zijn nu drie keer in hotel alpenrose geweest.
Toen wij ruim 10 jaar geleden voor het eerst in alpenrose verbleven was het in ons ogen al een tophotel. Nu na al die jaren weer terug geweest in alpenrose en het word steeds beter. Vooral bij mooi weer een erg gezellig en mooi terras. Eten is goed en precies genoeg .Er word netjes gevraagd na het voorgerecht of je nog even wilt wachten alvorens je het hoofdgerecht krijgt
Wij zullen zeker terug komen in een naar ons mening perfect wintersport hotel. Denk dat de mensen die zo negatief zijn misschien wel te kritisch zijn en waarschijnlijk erg intolerant zijn.

met oudere kinderen, Jan. 2013
"Supergoed, zeer gastvrij!!!!!!!"vertalen
B.de Waal
10,0

25-01-2013 Onze ervaing dit jaar is supergoed geweest, steeds zeer gastvrij ontvangen en eten zeer smaakvol , accomodatie ligt op A locatie in het dorp, inrichting zeer smaakvol en warm, echt een aanrader.

met vrienden, Jan. 2013
"Goed hotel voor een goede prijs"vertalen
twistlock01
10,0

16-01-2013 Zijn net terug na 6 dagen skieen, echt een fantastische locatie, direct naast de lift en je kan zo op de skies het hotel in skieen.
Wat betreft het onderstaande over de service en het eten is er een hoop veranderd, er is een nieuwe leiding, het eten is meer dan voldoende en personeel zeer behulpzaam en vriendelijk, kregen zelfs een ontbijt mee omdat we vroeg vertrokken.
Kan niet anders zeggen dat dit een goed hotel is op een top locatie.

met partner, Jan. 2013
"Prachtig gelegen"vertalen
G Stevens
9,0

14-01-2013 Hotel Alpenrose in Königsleiten.
dit hotel had vorig jaar een slechtte naam , maar dit jaar is er andere leiding. alles is veel vriendelijker er kan veel meer .een nadeel je kan pas na 15.00 uur de sleutel van je kamer krijgen .

met vrienden, Mrt. 2012
"Grenzeloos onvriendelijk."vertalen
Fred
4,0
4,0
5,0
8,0

09-04-2012 Onze ervaring was werkelijk verschrikkelijk. De porties eten zijn uitzonderlijk klein, het personeel is werkelijk waar onbeschoft. Een kopje koffie drinken na het skiën is er niet bij, nadat ze om een fooi hebben geschooid (als ze dat extraatje niet krijgen zijn ze trouwens ronduit beledigend en lomp) word je zelfs als hotelgast gewoon van je tafeltje afgejaagd. Verder zijn ze daar dusdanig goed van vertrouwen dat je voor alles borg moet betalen. Parkeerkaart? 2 euro borg. Slot voor ski's? 10 euro borg. Een stok kaarten? 10 euro borg.

De goede locatie t.o.v. van de skilift weegt absoluut niet op tegen de vreselijke sfeer daar. Door de afstandelijke, kille en uiterst onaangename sfeer die het personeel vakkundig heeft weten te creeëren ontbrak het fijne vakantiegevoel volledig!

met vrienden, 2012
"Toplocatie!"vertalen
Jeroen Bootsman
10,0

21-03-2012 Kan me werkelijk niet voorstellen dat je iets negatiefs over deze locatie kunt zeggen, moet je wel een enorme zeurpruim zijn in mijn beleving!

Kom net terug van een heerlijke vakantie. Gondel die je het gebiedt inbrengt zit direct naast de deur, eten was heerlijk en goed verzorgd, bediening uitermate vriendelijk, kamers goed, douche perfect en goede aprés ski zeer nabij. Wat wil de wintersporter nog meer.

Ik zou zeggen gewoon doen! Alpenrose bedankt en tot de volgende keer.

Mvgr, Jeroen Bootsman

met vrienden, 2012
"Nachtmerrie 1e klas"vertalen
Esther Jansen
3,0
3,0
9,0

04-03-2012 Nou, afgelopen week met vrienden geweest, wat een waardeloze service. De mentaliteit is voor jou 10 anderen. Absoluut geen gastvrijheid, de bazin of cheffin is ronduit onbeschoft naar gasten en personeel. Na een dag skien lekker eten je voorgerecht gaat ben je nog aan het eten komt het hoofdgerecht zegt de kelner letterlijk... ik citeer... hier uw hoofdgerecht ik heb snel de tafel weer nodig. Ik zeg er wat van eten gaat terug 3 minuten later komt het hfdgerecht weer terug koud wel te verstaan met de mededeling of wij ons dessert a d bar willen nuttigen want we hebben de tafel nodig. Al met al 3 gangen in 3 kwartier. Koud en smakeloos eten. Gelukkig was de gondeldichtbij en betere restaurants in de nabije omgeving waar ze wel weten wat een gast wenst en men vriendelijk is. Conclusie voor de ligging een 9 voor de rest een 1. Hopelijk doet men er wat mee, fam.... Obermoser

1 2 3 4 5 6 7 8 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?