Appartement Almdorf/Hochstaffl

Appartement Almdorf/Hochstaffl
Almdorf/Hochstaffl

• Ligging t.o.v. pistes7,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Almdorf/Hochstaffl bij:

13 reviews over Appartement Almdorf/Hochstaffl in het Nederlands

Alles was meer dan verwacht

Ilse, 18-8-2016

Via een touroperator een appartement voor 5 personen geboekt. Een 10 persoons (CC8) appartement gekregen met bovenal een PRACHTIG uitzicht vanaf het balkon. 2 badkamers en keuken met maximale luxe. We hebben enorm genoten!

Met een baby was het heel fijn om een draagzak te hebben, met buggy/kinderwagen kom je niet ver ivm de hoogteverschillen in het dorp.

Spar in het dorp heeft alles wat je nodig hebt. Omgeving is prachtig. Topper!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Prima!

kim, 18-6-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij logeerde in appartement Alpina (appnmr?), geboekt als appartement Almdorf bij touroperator. Aan de piste die uitkomt bij de Eberharter Almdorflift. De oefen piste waar de kinderen van ons les hadden. Ruim, schoon en van van alles voorzien appartement.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

Rust en ruimte

Wilma, 27-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het appartement was zeer ruim en van alle gemakken voorzien.

Grote badkamer, vaatwasser, magnatron en oven alles was aanwezig in de keuken.

De bedden waren van goede kwaliteit en lagen aangenaam.

Wel aan te raden om daar beddengoed te huren en niet zelf mee te nemen. De hoofdkussens zijn nl. heel groot.

Het weer was super alle dagen rond de 34 graden.

Zeer zeker een aanrader om naar toe te gaan.

Wandelen, Zwemmen, fietsen het kan er allemaal

Gereisd met partner in augustus 2011

Appartementen erg verschillend.

Susan, 27-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn er tijdens de Skivakantie geweest, Skigebied vind ik persoonlijk helemaal geweldig.

Appartement waar wij in zaten (t.o. Spar) waren erg klein voor 2 personen, waren 2 losse bedden met een schot er tussen dus ons 2persoons dekbed ging er met moeite op. (dekbed van app. er tussen gestopt)

Spar is lekker dichtbij, restaurantjes genoeg, voor de rest dien je wel even de auto te nemen (Gerlos etc.)

Maar mede door de prijs en de ligging van de piste zullen wij zeker nog eens terug komen, het is alleen afwachten welk appartement je krijgt!

Gereisd met partner in januari 2011

netjes ingericht appartement

Fam van der Maden, 13-8-2011

Deze zomer 2 weken verbleven alles voorhanden. mooie omgeving veel wandel en mountainbike mogelijkheden,in de omgeving is er veel te doen wel even met de auto rijden,zeker de moeite waard.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Leuk appartementje in een knus dorpje

René en Krista, 13-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Deze appartementen liggen door het hele dorp heen en daarom zal de beoordeling verschillen. Wij zaten in huisje nummer 7 op de 1e verdieping. Mooi huisje met goede bedden en verder complete inrichting met oven, magnetron, vaatwasser, koffiezetapparaat.

Ruim genoeg voor 4 personen. Een 5e persoon kan op een slaapbank slapen.

Er is ook een skiberging aanwezig en een verwarming om je skischoenen te drogen.

Het dorp is niet groot. Er zijn diverse eetgelegenheden, meer dan genoeg verhuurpunten en er is een supermarktje (SPAR) die alles heeft.

Wij vonden het ook opvallend rustig in het skigebied. Nergens wachttijden voor de liften.

Gereisd met vrienden in februari 2011

Boven verwachting

Koopman, 28-8-2010

Konigsleiten nr.8

mooi romantische vakantiewoning. alles lekker dichtbij. erg leuk huisje. boven verwachting.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

tevreden

miranda, 23-12-2008
  • Ligging t.o.v. pistes5

ons apartement was echt groot en luxe en de kids hebben zich prima vermaakt daar we zaten echt heel hoog in de bergen dus we hadden ook een erg mooi uitzicht vooral alsje wakker word was het erg mooi
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

dit nooit meer

van de Wetering, 11-9-2008
  • Ligging t.o.v. pistes6

wij waren de eerste week van september in Koenigsleiten in oosterijk in een appartement

gelukkig hadden we een slaapzak bij ons die we als deken hebben gebruikt

het bedden goed wat aanwezig was dekens en

kussens waren te vies om onder te slapen

en zaten dik onder het stof er was maar 1 pan aanwezig en de bedden waren veel te hard we hebben dan ook zeer slecht geslapen en is daar niet voor herhaling vatbaar, terplaatse moesten we ook nog 83 euro voor electra en schoonmaak betalen (ja dat waren de kleine letters) we dachten redelijk goedkoop weekje te hebben maar werdt toch iets duurder wij vinden dan ook dat het reisburo dat er duidelijk bij moet zetten

appartement was erg gehorig en niet schoon

Gereisd met partner in september 2008

echte aanrader

gabrielle kok, 22-8-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

mooie omgeving, prima appartement, goed bereikbaar en genoeg te doen en te zien.
Gereisd met partner in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Almdorf/Hochstaffl in Königsleiten bei Wald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Almdorf/Hochstaffl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Almdorf/Hochstaffl scoort een 8 uit 10 op basis van 13 reviews.