Appartement Appartementhaus Elmo ****

Appartement Appartementhaus Elmo
Appartementhaus Elmo

• Ligging t.o.v. pistes8,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Appartementhaus Elmo bij:

2 reviews over Appartement Appartementhaus Elmo in het Nederlands

Perfect, op z'n Oostenrijks!

Rene, 13-9-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Ik sluit me volledig aan bij de positieve beoordeling eerder deze maand, echter met een realistische score. De kwaliteit is perfect, maar de prijs is er ook naar. Wandelroutes lopen door de achtertuin. Skipiste eindigt aan andere zijde van het dorp, dit is goed beloopbaar.

De sportwelt card is een lachertje. De berg op en neer voor 2 pers. en 1 hond kost met korting 30 euro (gondel wagrain). Andere perfecte gebieden ,waaronder lech!, hebben dit slimmer bekeken. (zelfde kwaliteit en prijs en sfeer). Maar nogmaals: Elmo heeft alles en ligt prachtig.

Gereisd met partner in september 2012

In één woord? Fantastisch!

sophiakastermans, 3-9-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Onvoorstelbaar dat er nog geen beoordeling op Zoover is over dit geweldige appertementenhuis.

Wij zijn hier geweest met onze twee kinderen van 15 en 18 jaar. Het appartement is in 1 woord fantastisch. Zeer ruim, een grote badkamer incl. handdoeken, een televisie, een mooie keuken incl. afwasmachine, zeer schoon en fantastische bedden incl. beddengoed. De kinderen hadden hun eigen appartement incl. grote badkamer en koelkast. Zo hadden we allemaal privacy. De appartementen hebben een balkon met een werkelijk fenomenaal uitzicht. De eigenaresse Simone is zeer gastvrij en geen moeite is haar teveel. In de kelder is nog eens een grote schone sauna met daarnaast een speelkamer met een mooie tafeltennistafel. Buiten het appartement is nog een grote speelruimte voor kinderen en een binnenzwembad. Elmo ligt naast een luid stromende beek waardoor je slaapt als een marmot. Nabijgelegen een hele gezellige Spar die om 7:30 al open is.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Appartementhaus Elmo in Kleinarl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Appartementhaus Elmo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Appartementhaus Elmo scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.