Camping Zur Mühle

Camping Zur Mühle
Zur Mühle
8,2

4 reviews over Camping Zur Mühle in het Nederlands

Nodigd uit voor een herhaling.

Jan Jongstra, 11-8-2016

Boom,schaduwcamping dicht bij gletsjer en de Kitzhorn.

Supervriendelijk personeel.Wat zijn best doet om alles goed te verzorgen.

Mooi zwembad met ligweide.

Gereisd met partner in juli 2016

Goede wintercamping

Ine, 30-10-2015

Toen wij er waren was er niet veel te doen. Fijne camping voor wintersport. Veel heerlijke warme douches, wel een beetje ouderwets maar voldoet goed. Skibus stopt op loopafstand. Ontbijt en avondeten bij het hotel was ook prima en het dorp is ook op loopafstand.
Gereisd met partner in oktober 2015

Camping Zur Muhle in Kaprun

Fam.Pankras, 9-9-2013

gemoedelijke rustige kleine camping op loopafstand van het gezellige centrum met veel horeca en liften,mooi wandelgebied!

Zeer vriendelijk ontvangen!Het is voor kleine kinderen ideaal maar pubers zullen zich er weinig tot niet vermaken,wij zelf hebben genoten van de rust en de mooie omgeving

Gereisd met partner in juli 2013

Geschikt voor doorreis

Sanneke, 30-9-2008

Twee dagen op deze camping gestaan. Met een auto kun je makkelijk naar Zell. Eten kun je in het dorp op loopafstand.

We waren in het hoogseizoen, maar het was bijna helemaal leeg. Veel stacaravans voor de winter. Wel mooie grote plaatsen met bomen/schaduw. Sanitair zal er op zich goed uit, alleen schoonmaken liet te wensen over.

Voor kinderen volgens mij niet veel te doen.

Gereisd met partner in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Zur Mühle in Kaprun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Zur Mühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Zur Mühle scoort een 8.2 uit 10 op basis van 4 reviews.