Hotel Waidmannsruh ***

prima hotel gedateerd maar zeer schoon.ontbijtgoed was er in januari 2007
Gereisd familie in juli 2007

mevr.hendriks, 25-10-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

groot familie pensioen,qua omvang,kamers zijn niet al te groot met extra bed voor onze zoon haden wij net ruimte om te lopen ,prijsverhouding (30,-pnpp )is goed je hoeft aleen maar te kunnen slapen er zijn genoeg durdere hotels met meer luxe,eigenaares Barbara erg vriendelijk, ontbijt goed en vers, heelaas water probleem als je te laat terug bent is niet al te warm, maar het schijnt daar overal zo te zijn,ruimte om je schoenen warm te houden en skis krijgen ook en plekje, ligging erg goed vlakbij maiskogel en centraler, kun je echt niet zitten; inrichting is medio jaren 70,dus vlink gedateerd,onze vakantie was super geschlaagd Kaprun is the place too be voor ons
Gereisd familie in februari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waidmannsruh in Kaprun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waidmannsruh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Waidmannsruh scoort een 6 uit 10 op basis van 2 reviews.