Appartement Villa Agricola

6 reviews over Appartement Villa Agricola in het Nederlands

goed appartement

edelweis, 11-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

heerlijke vakantie gehad, zeer vriendelijke eigenaren. Appartement was prima met vaatwasmachine, magnetron, tv (bvn), goede bedden enz.

piste was een klein stukje lopen naar beneden, maiskogel iets verder en naar de Kitzsteinhorn rijdt een bus.

Wij zouden er zeker nog een keer naar toe gaan.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

Wintersporters!, 15-6-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een heel mooi appartement!

Wij zaten in het appartement met 3 slaapkamers en 2 badkamers en 3 toiletten. Zeer netjes verzorgd, met -heel belangrijk- BVN tv! Altijd afwachten, maar 's avonds na het skiën toch wel leuk om even naar te kijken!

Heel aardig personeel, netjes begroet en zeer professioneel.

Lekkernijen in de hal voor de gasten.

We komen al jaren in Kaprun/Zell Am See , maar dit appartement dit jaar voor het eerst.

Het is prijzig, maar prijs/kwaliteit is zeker goed! Nadeel is dat het wel een klein klimmetje is naar het app. toe, maar ligt toch wel 'in' het dorp dus is eigenlijk ook absoluut geen probleem!

Aanrader!

Gereisd anders in juni 2007

groep Beemer, 21-3-2006
    • Ligging t.o.v. pistes6

Zeer net, schoon en luxe appartement. De sauna na een dagje skieen is helemaal geweldig. Het app. ligt net bovenaan het dorpje, je moet een stukje lopen voor de bushalte(ong 150m)maar met de auto is de gletcher en ook Zell am See zeer goed bereikbaar. Prijs kwaliteitverhouding is perfect! De verhuurders zijn goed bereikbaar en welwillend. Leuke korting op verhuurmateriaal. Echt een aanrader.
      Gereisd anders in maart 2006

V.d. Heel, 7-3-2006
      • Ligging t.o.v. pistes6

Alleen vonden wij als nadeel dat het appartement niet zo heel goed schoongemaakt word. Op het schoonmaken van badkamer en wc's hebben wij niks aan te merken. Aardig personeel.

Gereisd anders in maart 2006

schoenmaker, 12-7-2005
        • Ligging t.o.v. pistes8

//wij er in 2003 geweest wij stellen hoge eisen aan hygiene en comfort en we kunnen niet anders zeggen dat dit appartementen complex uitmuntend is en de service ook
          Gereisd anders in juli 2005

Schippers, 2-3-2005
          • Ligging t.o.v. pistes8

Een heel mooi appartementencomplex. Goed verzorgd qua hygiene, goed verzorgd bad en bedlinnen. De eigenaar is elke dag wel een keer aanwezig voor vragen etc. en is daarbuiten ook bereikbaar per telefoon. Korting bij de plaatselijke skischool op huurmaterialen etc. Leuke attenties bij terugkomst van een dag skiën, een broodjesservice 's morgens.
            Gereisd anders in maart 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Agricola in Kaprun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Agricola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Agricola scoort een 8.33 uit 10 op basis van 6 reviews.