5,8

22 reviews over Hotel The Kaspho in het Nederlands

prijs kwaliteit verhouding prima

BenM, 26-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Voorafgaand aan de vakantie maakte ik mij een beetje zorgen; vermijdenden dit hotel, eten kun je geen eten noemen etc. Maar desalniettemin valt dit gelukkig reuze mee!

De prijs kwaliteit verhouding is gewoon goed. Wat kun je verwachten van 280 euro per week voor half pension. Het ontbijt is goed, verse/warme broodjes. En ook het beleg is prima.

Het avondeten is simpel, maar wel gewoon lekker. Een keer was het eten minder, maar goed een germknodel is iets typisch oostenrijks waar ik persoonlijk niet van houd.

En ik welk hotel krijg je een extra snitzel als je om extra patat vraagt? Ik heb het nog nooit eerder meegemaakt. Kortom maak je geen zorgen, maar verwacht ook geen luxe voor dit geld!

Prijs kwaliteit gewoon goed

Kees, 24-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Dit is een beetje een gedateerd hotel, maar de prijs-kwaliteit verhouding is prima. ontbijt warme en verse broodjes, diner simpel maar wel in orde. Wil je wat extra pommes, geen probleem! wil je misschien nog een Wiener Snitzel? ook geen probleem. en dat voor 280 euro in de week nabij een Gletscher. Tja, als je een 4* boekt en hier ook voor betaald dan kom je inderdaad wat bedrogen uit.
Gereisd met vrienden in maart 2009

immer die klagende hollander!

sjoerd, 23-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6

Waar ik me altijd zo aan irriteer zijn de negatieve reacties; ik bedoel wat kan je nu verwachten voor 40 euro per nacht. Kaviaar bij het avondeten?

Wij zijn hier vorige week geweest met 5 vrienden, en het viel ons niet eens tegen. Okee, het hotel is gedateerd en je kan er misschien wat minder avond eten (wij hebben een aantal keer in kaprun + zell am see gegeten na de apres ski). Verder is het netjes, elke dag schone handdoeken, verse broodjes bij het ontbijt en vriendelijk personeel.

Als ik dan echt iets negatiefs moet noemen zijn het de hollanders op hun crocs met getoupeerd haar die sochtends bij de koffieautomaat met een sigaret nog staan te klagen over het eten van de dag ervoor. Blijf dan lekker op je camping. Ik hou op, anders ben ik er zelf ook een.

Kortom, niets mis mee.

Sjoerd

Zoek iets anders

Derks & Montana, 9-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het eten mag haast geen eten genoemd worden, alles uit blik, koud en vies. Als je gaat moet je dus rekening houden dat je elke avond buiten het hotel eet, de zuchinni is dan een goede aanrader! Saladebar bestaat uit gedeeltelijk bruine sla, sperziebonen uit blik, gesneden wortel uit blik en nog wat van die meuk. Kamers zijn klein, opzich niet erg omdat je er alleen maar slaapt. Bar is niet veel, stond wel een gezellige vent die er 4 maanden werkte, kon er zo lang blijven als je zelf wilde. Hij sloot pas als je wegging. Het hotel is verouderd!

vermijden!

Derks & Montana, 9-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Dit is een hotel wat ooit 4 sterren heeft gehad en tegenwoordig blij mag zijn met 3 sterren. Het meest luxe aan het hotel zijn de sauna en het turks stoombad maar daar houdt het ook mee op. Er is een vervallen ruimte met een biljarttafel, een pingpongtafel met half kapotte batjes en een paar oude speelapparaten. Het eten daar moet je niet over beginnen, het enige wat goed is is het biertje wat je er bij besteld. Salade bar ligt zelfs bruine sla bij, sperziebonen uit blik, wortel ui blik en dat was het. Pasta kunnen ze nog goed koken maar normale carbonara saus...het was net champignonnensoep wat ze er over heen gooiden. Zijn dan ook veel uit wezen eten bij de Zuchinni, top tent! Gezellig mexicaans resaurantje met goed eten midden in kaprun. Hebben gehoord dat het hotel vanaf eind April verbouwd wordt en dat er waarschijnlijk weer een eigenaarswissel gaat komen dus wie weet...tot die tijd moet je er niet komen!

Waardeloos

Familie Vranckx, 3-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Sporthotel kaprun is geen aanrader:

- inrichting is eind jaren 70 en er sinds niets meer aan gebeurd

- verf, tapijten, gangen, trappen, meubilair: alles is vies en versleten

- eten was compleet waardeloos: groothandelblik voedsel, koud opgediend

- bedienden personeel vriendelijk

- personeel aan de balie onvriendelijk en nauwelijks engels of duits sprekend (oost-europees)

- over in het hotel stonk het naar rook en verschaald eten.

- geen enkele activiteit georganiseerd, of althans zichtbaar

- avondvertier in de bar was gooe dbedoeld, maar buiten een barman en wat muziek was er helemaal niets.

We hebben onze vakantie er niet door laten verpesten, en hebben genoten van het skie-en , maar zo een slecht hotel/eten/verzorging hebben we in lang niet meer mee gemaakt.

Gereisd familie in februari 2009

nooit meer

Fam. Rietveld-Veerman, 21-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6

Sporthotel Kaprun is ons tegengevallen. Vooral het eten was slecht. Het was niet vers, het werd vaak koud opgediend en samenstelling van het menu was ver beneden peil. De vegetariers in het gezelschap kregen geen vleesvervanger, maar extra groente (uit blik). Het ontbijt is armetierig. Eenmaal stond er "minced meat" op het menu, maar het vlees was zo taai dat niemand het heeft opgegeten, ook de mensen aan de andere tafels niet. De zaal waarin wij te eten kregen was fel verlicht en ongezellig en sfeerloos.

Aan de inrichting van de kamers is sinds de jaren '80 niets meer gedaan. Het is dus gedateerd en ook niet erg gezellig. Op de gangen is geen verwarming en als het -25 graden is (zoals bij ons het geval was) is het erg koud om in de gangen te lopen.

De bediening was vriendelijk en behulpzaam. In de folder van onze touroperator krijgt het hotel 3 sterren en op de site van het hotel staan 4 sterren vermeld, maar 2 sterren of 1 ster zou volgens ons de juiste kwalificatie zijn.

Gereisd familie in februari 2009

Gaat wel voor die prijs.

Lars Brandwagt, 19-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Avondeten is zeer matig, onbijt was wel goed. Kamer was er klein. Personeel is wel vriendelijk en behulpzaam. Voor 325 p.p voor een week vond ik het geen slecht hotel op het avondeten na. Prima ligging voor de Kitzsteinhorn pistes.
Gereisd met vrienden in januari 2009

• Ligging t.o.v. pistes2

-eten is maar 3 gangen ipv van 4

-saladebuffet (4 kommen) zijn goreten uit blik

-geen safe op de kamer

-personeel spreekt geen engels, frans of duits

-receptie is armzalig, de sleutels moeten we zelf nemen

-overal koud in het hotel en de verwarming in de kamers werkt niet

-geen fohn op de kamer

-met kerstmis moeten gaan uit eten omdat het eten slecht is

-stopcontacten in de badkamer mmaar 220 V

-te weinig personeel

Dit hotel dat jullie hebben aan,bevolen is zeker geen 3 noch 4 sterren waardig

Wij hebben teveel betaald en verwachten dan ook een compensatie van het reisbureau uit

Gereisd met vrienden in december 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Kaspho in Kaprun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Kaspho zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Kaspho scoort een 5.77 uit 10 op basis van 30 reviews.