Pension Sportpension Trauner ***

Sportpension Trauner
6,1

• Ligging t.o.v. pistes5,8

40 reviews over Pension Sportpension Trauner in het Nederlands

Het is even wennen, maar het is zo slecht niet

kok, 20-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes4

De kamers en vertrekken mogen echt wel schoner, dit behoeft aandacht en kan veel beter. Wel iedere dag schone handdoeken en kamer werd opgeruimd. Eigenaresse was er nauwelijks, maar de "hofdame" deed er alles aan om het ons naar wens te krijgen. Bij aankomst hadden wij voor vier personen een kamer voor drie, bij een kleine opmerking hadden wij ineens twee kamers. Erg raar maar voor ons prettig. Eten is simpel maar wel lekker(als je smaakpupilen heb). Het komt erg goedkoop over en je hebt geen keus, bij ons met kinderen is dat vervelend. Wij misten een man in het pand, die de kleine zaken repareert en onderhoud. Tuin was rommelig en overal kleine mankementen in het pand. De luxe waar ze mee adverteren is niet in gebruik, maar WIFI werkte de hele dag. Voor skiënde gezinnen geen toplocatie, maar voor ons als twee skivakantie een prettige/goedkope locatie. Al gaan we volgend jaar wel naar een appartement. Eigen keuzes en eigen vrijheid. Maar dat kan je de eigenaar niet aandragen. Al met al; goedkope en simpele locatie, maar als je het niet vergelijkt met een hotel en de hele dag op de skiet staat prima te vertoeven.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

Gelukkig was het mooi weer.

Fam De Meyere, 27-8-2016

Overboeking als je aankomt. Slechte start voor een aangenaam verblijf. Dan maar voor enkele dagen wat verderop moeten overnachten. Daar, bij de familie Koller, in elk geval aangenaam te verblijven. Na enkele dagen terug verhuisd naar het Hotel(?). Geen kamer van drie maar wel twee aparte kamers waarvan één in erbarmelijke staat. Het ontbijt stond ongekoeld op een buffetkast en dat gaf een rommelige indruk. Het avondeten was sober maar goed. Kon wel stukken beter. Het was er ontzettend warm in die eetruimte. En men mocht niet zitten waar men wou, dus hebben we moeten aanschuiven bij een Duits koppel die dus geen letter nederlands spraken. De laatste avond moesten we dan nogmaals aan een andere tafel aanzitten en hebben daarvoor bedankt. Het was genoeg geweest. Ware het niet dat we een hotel hadden geboekt voor onze terugreis, dan waren we al van de eerste dag terug gekeerd. Geen reclame voor de touroperator.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Nooit meer

kitty, 2-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes1

badkamer: te vies voor woorden.

Eten: vlees dreef in de saus/jus, elke dag doperwten, groente wat is dat.

katten in de keuken.

Gereisd met vrienden in februari 2016

Nooit meer

Corina, 28-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes2

We zijn vorige week van 20-2-2016 t/m 26-2-2016 in Kaprun geweest is pension / Hotel hoe je het noemen wil.

Wat een super slecht pension / hotel ik kom toch al wat jaartjes in Oostenrijk maar wat ik daar heb meegemaakt was 1 drama het eten was zo slecht de kamers waren niet schoon en werden ook slecht schoongemaakt handdoeken die versleten waren en eigenlijk wel aan vervanging toe waren.

Bedden waren erg slecht je moest eten wat wat de pot schafte als je het niet luste had je gewoon pech. Kinderen van een jaar of 10 moesten ook eten wat ze voor geschoteld kregen nog geen patatje voor de kinderen.

Ik las net ergens bij een beoordeling dat er een gezellige bar moest zijn maar die hebben wij niet gezien hoor er was helemaal niks om 21.30 was alles al donker een eenvoudig ontbijt de gekookte eieren waren soms net snot😝😝😝😝😝

Nooit meer pension Trauner in Kaprun.

Gereisd met vrienden in februari 2016

Een tweede thuis

Jan Woudenberg, 19-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Bij Pension Trauner komen wij al jaren.

Evelyn, de eigenaresse kan rekenen op een grote hoeveelheid stamgasten.

Zo'n klantenkring krijg je niet zomaar maar daar moet je hard voor werken.

Het geheel is kleinschalig opgezet en je hebt echt het idee dat je gast bent.

Niets is te veel gevraagd.

De eigenaresse kookt zelf en je moet eten wat de pot schaft maar wat je krijgt is geweldig. Enkele keren per week een buffet maakt het geheel af.

Skibus stopt voor de deur

Gereisd met partner in februari 2015

Eén keer, NOOIT weer!

Egbert, 27-8-2015

Wij hadden in de zomer van 2013 dit pension voor een week geboekt, maar wat een enorme tegenvaller was dat! Bij de entree stonk het al naar riool en vuilnis. De kamers waren klein, zeer bedompt en er was geen airconditioning.

De douche was een eveneens bedompte kleine ruimte, zonder adequate afzuiging, waardoor ook daar de muffe lucht je in het gezicht sloeg.

De enige "frisse" lucht kwam van buiten waar de onderburen volop zaten te roken. Als niet-roker is dat ronduit walgelijk! De hele kamer stonk er naar. Wij zijn na twee nachten vertrokken om nooit meer terug te komen.

Als mensen zeggen dat ze het een geweldig pension vinden omdat ze er al jaaaaaren meerdere keren per jaar komen heb ik het volgende advies: Probeer eens een ander pension. Dan hebt u een groter referentiekader en kunt u pas écht goed (maar vooral objectief!!) vergelijken.

Aan de ligging valt overigens niets op te merken, althans voor een zomerverbijf. Mooie locatie en een prachtig uitzicht!

Gereisd met partner in augustus 2013

Prijs kwaliteitsverhouding uitstekend.

Piet van Beijnen, 31-12-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het moet mij van het hart dat negatieve beoordeling absoluut op onwaarheid berust. Ik kom hier al jaren zelfs 2x per jaar, en heb er nooit een slechte slaapgelegenheid aangetroffen, de matrassen zijn in alle kamers van goede kwaliteit, of wc’s die niet schoon zouden zijn, niet waar. Ja het kan wel eens voorkomen dat de douchekop niet perfect functioneert, maar na melding daarvan word er direct aan gewerkt, elk probleem is bespreekbaar.

Het verschonen van beddengoed heb jezelf in de hand, leg het op de grond en je krijgt schone lakens.

Handdoeken worden zelfs elke dag verschoond, warm koud/water nooit geen probleem !

Je moet echter wel aan de juiste kraan draaien voor warm of koud water.

Jammer ! maar het verhaal berust echt niet op pure werkelijkheid.

p.s. Afgelopen maand Mei 2013 is Frans helaas overleden, dit ter informatie voor de gasten die een warm hart toedragen aan de Family Trauner.

Gereisd met vrienden in november 2013

Je zult er maar mee te maken krijgen

Dulos, 15-9-2013

In 1e instantie lijkt het allemaal leuk.maar schijn bedriegt. Door de bedden steken de ijzeren veren van het matras, kortom slapen wordt moeilijk. En als je dan al 2 weken in dat zelfde bed ligt, moet je zelf vragen wanneer het verschoond wordt. De WC bril is sterk aan vervanging toe (ingetrokken vuil) en de WC borstel houder, draagt keurig het vuil nog bij zich van vorig jaar. Het porselein in de WC pot zelf, is zwart van het aangekoekte vuil van jaren. De douche capaciteit is verre van toereikend, dus je staat OF onder een Hele hete douche en daarna steenkoud en dan weer heer heet. De wastafel is verre van schoon, en aan de spiegel boven de wastafel kun je aan de spetters nog zien, wie 3 maanden terug je voor geweest is. Het tapijt op de kamer zelf is dusdanig vuil dat je de kleur niet herkent. Hoe komt dit dan alles? Onder andere omdat de schoonmaakdames binnen 5 minuten weer verdwenen zijn. Is dit alles opzet om kwaad te spreken vraagt men zich af? Nee helaas pure werkelijkheid.
Gereisd anders in augustus 2013

Eten heerlijk, maar ook wat minder goede dingen

Pieter Joosten, 12-8-2013

Dit pension heeft een mooie ligging, vlak bij de burcht van Kaprun en minder dan 1 kilometer van het centrum.

Er zijn echter een aantal zaken die minder positief zijn:

Er hangt een flinke vuilniszakgeur bij de hoofdingang en een rioollucht in de badkamer.

Ons bed kraakte ontzettend en dat was op andere kamers ook zo.

Ons kamer had een mooi balkon, alleen zonder verlichting, zodat je dus gedwongen was naar binnen te gaan zodra het donker werd, jammer.

Tijdens het eten wordt je met andere gasten aan 1 tafel gezet. Apart.

Er zijn geen stopcontacten in de badkamer. Tandenborstels opladen, föhnen ed wordt dus lastig.

In onze badkamer kon de douchekop niet worden opgehangen, zelf vasthouden dus, verdomd lastig.

We hadden 2 identieke kamers geboekt (2p, wc, douche en balkon). We kregen maar een zo'n kamer, de andere was meer dan de helft kleiner en had geen balkon. De prijs was echter voor beide kamers hetzelfde! Gereclameerd bij de eigenaresse, reactie "aber das machen wir immer so!"

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

zeer teleurstellend

edjans, 26-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes6

het hotel ziet er op zich niet zo slecht uit, doch als je wat beter kijkt zijn er zeer veel dingen niet goed om te beginnen is het op de kamers ijzig koud.

Het meubilair is zeker aan een opknap beurt toe de badkamer vertoont op diverse plekken behoorlijk wat schimmel en het ruikt er continu naar een riool lucht. Maar wat nog het ergste is in de eetzaal lopen de katten over de gedekte tafels ze lopen in de keuken gewoon over het aanrecht en op alle lampen die boven de tafels hangen ligt een dikke laag stof.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sportpension Trauner bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Sportpension Trauner in Kaprun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Sportpension Trauner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Sportpension Trauner scoort een 6.1 uit 10 op basis van 42 reviews.