6,6

• Ligging t.o.v. pistes5,0

5 reviews over Appartement Krapfgut in het Nederlands

bakker, 1-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes6

voor 2 personen is het vrij krap, er staat 1 bed en een slaapbank, 1 deel hiervan slaapt lekker, de andere kant van de slaapbank is net een plank,

verder vonden wij het vrij ver lopen naar de bushalte met skischoenen aan, je moet nl van een bergweggetje lopen,ook vonden wij het appartement niet goed schoongemaakt, er hangen spinnenwebben aan de muur, achter het bed etc, ook kan je niet erg lang douchen, dan krijg je koud water, ook 1 x gekookt, maar de pannen zijn ook geen succes. leuk voor een weekje en niet duur.

Gereisd anders in januari 2007

v.d.Overt, 23-3-2006
    • Ligging t.o.v. pistes4

Alleen vonden wij als nadeel dat het appartement niet zo heel goed schoongemaakt word. Op het schoonmaken van badkamer en wc's hebben wij niks aan te merken. Aardig personeel.

Gereisd anders in maart 2006

Maurice te Velthuis, 10-2-2006
      • Ligging t.o.v. pistes7

Heel mooi appartement zeker voor jongeren, want wij zijn dit jaar met 8 man (tot 24 jaar) geweest ideaal geen receptie dus je hebt nergens last van. Alles goed geregeld schoon luxe en zeer ruime slaapkamers! Alles is aanwezig internet ook behalve radio als je cd's wilt luisteren dus meenemen. Badkamer is ook mooi met 2 wasbakken. Ligt ong. 1 km vanaf de skipistes en skischool maar maakte voor ons niet uit we hadden eigen busje dus niks lopen.We gaan volgend jaar zekers weer in 2007! De bedden waren groot genoeg alleen mochten de kussens wel wat dikker zijn maar verders een dikke cijfer 8 voor alles namens onze groep.
        Gereisd anders in februari 2006

Wintersporters in Januari 2006, 6-2-2006
        • Ligging t.o.v. pistes3

Voor 69.-- pp een week verblijf op basis van logies dan kun je niet veel verwachten. Niets bleek minder waar te zijn. Krapfgut is super. Ruimte genoeg, alles functioneert prima, een zeer fijne douche zelfs! Het grote nadeel is de afstand tot pistes, het dorp en de supermarkt, maar met een auto is dit natuurlijk geen probleem. Ik zou er zo weer naartoe gaan. Echt een aanrader. Gratis gebruik van de internetpc.
        Gereisd met partner in januari 2006

fam. van Aartsen, 11-3-2004

Oud, gerenoveerd gebouw, met 7 fijne appartementen. Lekker nieuw, slaapkamers als balzalen en een hele ruime badkamer. Fijne bedden en alles is heel compleet ingericht. Er is (gratis) internet beschikbaar voor gasten.

Kortom, wij gaan hier zeker nog eens naar toe.

Gereisd anders in maart 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Krapfgut bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Krapfgut in Kaprun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Krapfgut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Krapfgut scoort een 6.6 uit 10 op basis van 5 reviews.