Appartement Kaprun Glacier Estate

Kaprun Glacier Estate
9,4

• Ligging t.o.v. pistes8,4

10 reviews over Appartement Kaprun Glacier Estate in het Nederlands

Fantastisch Appartement met sauna !

Familie R. Kamphuis, 27-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat een prachtige accommodatie !! Ligging is precies tussen het gletsjergebied Kitzsteinhorn en het skigebied van Kaprun / Zell am See.

Prachtig ingericht en van alle gemakken voorzien. We zaten in een Penthouse met zelfs een sauna in het appartement. Wij gaan zeker terug !!

Gereisd met oudere kinderen in maart 2016

Wij gaan niet meer naar dit appartement

Mevr. Kamphuis, 16-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes5

Het is een gehorig appartement. Het terras ligt dicht op de straat. 's Avonds buiten zitten op het terras was niet mogelijk doordat mensen boven ons schoven met de stoelen op het houten balkon en daarnaast zeer luidruchtig waren tot zeker half twaalf in de avond. Daarnaast reden de auto's vlak voor ons terras. Er waren tijdens ons verblijf alleen mensen uit de Verenigde Arabische Emiraten.
Gereisd met partner in september 2016

Geweldig en wat een ruimte!

Cindy, 1-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij waren hier met onze hele gezin en wat een ruimte en luxe in dit appartement! 3 badkamers met totaal 3 douches, 2 baden en 1 echte sauna! Daarnaast was er genoeg ruimte voor de kinderen om te rennen en spelen. Verder was aan alles gedacht; meer dan genoeg borden, bestek, glazen etc.., wifi trok prima de 10+ apparaten en konden we zelfs een wasje draaien met een wasmachine en droger! De concierge was goed te bereiken en altijd klaar voor hulp. En daarnaast...geweldig groot balkon waar we heerlijk genoten hebben van de zon!

Als ik een minpuntje moet verzinnen...is het dat de skibus pick up point niet echt in de buurt is ong. 400 meter (heenweg - bult af, terugweg bult op!) Dus je moet wel met de auto naar de pistes. Nu was dat voor ons geen probleem maar doe je aan apres-ski dan moet je wel wat lopen ;-)

Maar wij gaan hier zeker weten terug komen!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kaprun Glacier Estate bij:

Wat een fantastisch appartement!!!

MdVos, 30-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Net een fantastische week doorgebracht in Penthouse K6 van Glacier Estate in Kaprun. We zijn echt onder de indruk van dit heerlijke en prachtige appartement. De ligging is top! Je bent zo in het centrum van Kaprun of je staat zo op de pistes van de Kitzteinhorn Gletscher. Ook Zell am See is slechts 10 minuutjes rijden. Naast het appartement ligt de mooie Sigmund-Thum Klamme. Het appartement is erg mooi ingericht. De meubels en bedden zijn van prima kwaliteit. De sauna in de badkamer is een feestje....De keuken enorm goed ingericht en lekker ruim. Kortom...wij komen zeker nog een keer terug! Wellicht als er sneeuw ligt :-)

Verbeterpuntjes: Een extra wasmachine in het complex zou geen overbodige luxe zijn...de enige die er was, was constant in gebruik...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

TOP 3, een oase van luxe, rust en comfort

B en I, 4-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

We huurden een appartement (app. top 3) waar je je gelijk thuis voelde. sfeervol ingerichte ruime kamers, voorzien van alle hedendaagse comfort, zoals afwasmachine, een flatscreen in iedere kamer, grais wifi en een goed geoutilleerde keukens. Maar ook 2 prachtige ruime lichte badkamers, slaapkamers met uitstekende bedden, een groot terras met goed meubilair en een schitterend uitzicht. Een uitstekende sauna in het mooie complex en prima fitness apparatuur!! Mooie parkeergarage en eigen plek buiten. Kortom een echte aanrader!!!
Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Zeer mooie accomodatie en een prima uitvalsbasis

Matthijs, 31-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een mooie en zeer uitgebreid ingerichte accomodatie. Vanuit de woonkamer heb je mooi uitzicht over het dal. Accomodatie is netjes en aan alles is gedacht. De ontbijtservice is een aanrader. Vanaf het appartement is het 2,5 km naar het centrum van het dorp en de dichtsbijzijnde piste.
Gereisd met vrienden in januari 2014

Echt een Prachtige Accomodatie

Rene en Petra, 30-10-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zijn hier in de herfstvakantie geweest en hebben het echt heerlijk gehad !

Alles prachtig nieuw en zeer sfeervol ingericht.

Dichtbij het dorp Kaprun en de uitvalswegen naar de gletsjer, waar we uiteraard nog op de ski's hebben gestaan!

Prima (ontbijt)service, Wifi en Nederlandse TV, en in ons appartement (Penthouse) zat zelfs een sauna ! Wij gaan zeer zeker nog een keer terug.

Een echte aanrader !!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

Super appartement

johanneke, 17-10-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijk royaal appartement met een sauna in de badkamer. Hoe super is dat. Wij zaten in 6 persoons met een mooi groot terras. 3 slaapkamers met 2p bedden.We komen zeker in de winterperiode weer om Kaprun dan ook te beleven. Geweldig!!
Gereisd met vrienden in augustus 2013

Fantastische plek en aanrader

Henk-Jan, 14-10-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wat een luxe en ruim appartement. Lekker dichtbij een bezienswaardigheid: Sigmund thun Klamm. Zelfs een avondje luieren op de bank voelt als een avondje uit. Heerlijke restaurants in de omgeving
Gereisd met partner in januari 2013

Geweldige plek, voelt als thuis!

Anne, 14-10-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het appartement was mooi ingericht, er was van alles aanwezig. Een avondje uit als een avondje thuis kan perfect. De badkamer is ook heerlijk en de sfeer overal is super.
Gereisd met partner in januari 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kaprun Glacier Estate bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kaprun Glacier Estate in Kaprun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kaprun Glacier Estate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kaprun Glacier Estate scoort een 9.36 uit 10 op basis van 10 reviews.