Vraag en Antwoord Appartement Gletscherpanorama****

Lettergrootte: A A A

Zwembad (1 reacties)
van den Berg
21-1-2013
We willen graag deze zomervakantie met onze kinderen (12 en 10 jaar) naar dit verblijf, maar we willen graag weten of er in de buurt een gelegenheid is om te zwemmen. Al vast bedankt. Met vriendelijke groet, Judith

geubbels_1
24-7-2013
In Zell am See (10 minuten met de auto) zijn meerdere zwembaden aan de ZellerSee en een binnenbad (Hallenbad). Met de Kaprun pas allen gratis.

wie weet of er een parking kort in de buurt (1 reacties)
Eddy Claes
26-11-2012
wie weet meer info ivm of er een parking in de buurt is voor een camper, wij gaan in april 2013 mat een groep ,van 9 personen en wij zouden met de drie kids vroeger vertrekken met de camper omdat dit makkelijker reizen is; Er moet natuurlijk wal een parking in de buurt zijn waar we deze camper kunnen stellen gedurende ons verlof .

steffanb
12-9-2013
Beste Eddy, Misschien kan je hier iets mee: http://www.camperplaats.nl/Oostenrijk/18189/Create.aspx Groet, Steffan Baas

Is dit appartement alleen te boeken via Sunweb ? (2 reacties)
Jeff
30-1-2012
Wil graag wat meer informatie over prijzen en dergelijke. Is appartement alleen via Sunweb te boeken, zie geen prijzen staan op site.

Ree
28-3-2012
Geen idee. Ik probeer altijd eerst rechtstreeks te boeken, scheelt weer bemiddelingskosten..

6-5-2012
Afgelopen zomer 2011 daar geweest. Hebben toen via Sunweb geboekt. Is ons prima bevallen. Via de site van Gletscherpanorama staat ook als opmerking "Gletscherpanorama boeken via Sunweb". Mocht u meer info willen dan hoor ik het wel.

Wie weet (1 reacties)
Basten
19-7-2011
is er ook badlinnen of moet je daar zelf voor zorgen

ellen
26-9-2011
Handoeken kun je huren,maar het is voordeliger als je ze zelf natuurlijk meeneemt. Evenals de broodjesservice,wij haalden afbakbroodjes bij de supermarkt,en maakte zelf ons ontbijt.De oven werkt prima en na 15 min heb je heerlijke warme broodjes.

wie weet (1 reacties)
Jaap en Greet
22-3-2011
Heeft iemand voor ons het goede e-mailadres van Gletscherpanorama? wij gaan binnenkort en wilden naar hun mailen ivm ontbijtservice maar het adres wat hij hebben gekregen klopt niet. Bvd Jaap en Greet

Pinky
16-4-2011
het emailadres staat hier: www.gletscherpanorama.at/

gelegenheid voor tennis (1 reacties)
Ria
13-1-2011
Wij willen deze zomer naar deze accommodatie,weet iemand of er in de buurt een tennisbaan is? Om sportief nog even een balletje te slaan.

Ree
28-3-2012
Geen idee.

Kids (2 reacties)
27-12-2010
Wij willen de van de zomer naar deze appartementen toe. Wie kan ons vertellen of dat er in de omgeving van Gletscherpanorama iets te doen is voor de kinderen? ( 12 en 9 jaar)Denk aan speeltuin of een plek om een balletje te trappen. En wie is er met kinderen geweest? Hoe ging dat met de Kaprunpas? Groetjes Sprietje

Helga
6-5-2012
Dag Sprietje, Wij zijn hier in de meivakantie geweest, met kinderen van 10 en 13. Het is hier top, zeker met de Kaprunpas!!! De kinderen zullen het geweldig vinden. (in de meivakantie heb je geen Kaprunpas, dat is een beetje jammer, want dat geeft waanzinnig veel mogelijkheden) Bij het appartement is niet veel voor de kinderen, al hadden die van ons al genoeg aan het stukje tussen de appartementen en het tuintje. Er is hier veel te zien, iedere dag weer feest! Niet twijfelen, maar zeker doen. Vriendelijke groet en een fijne vakantie, Helga (tip, vraag naar een appartement op de begane grond)

6-5-2012
Hoi, Wij zijn hier afgelopen zomer geweest. (zomer 2011) Kids hebben het geweldig gehad. Kaprun pas is top. Het enige wat bij ons tegen zat was het weer ;)

uitzicht (1 reacties)
yvonne meijnders
1-2-2010
Wie kan mij iets meer over het uitzicht van de appartementen vertellen, Kijken ze allemaal uit over de bergen of zijn er ook aan de straatkant? groetjes Yvonne

ailce kok
23-8-2010
ja er is ook een straatkant

uitzicht (1 reacties)
yvonne meijnders
1-2-2010
wie kan mij meer vertellen over het uitzicht van de appartementen, kijken ze allemaal uit over de bergen of zitten ze ook aan de straatkant? met vriendelijke groet yvonne

Chantal
5-8-2010
Wij hebben een appartement in gebouw 2. We kijken niet uit op de gletscher maar hebben wel een prachtig uitzicht over de bergen. Aan de voorkant (bij de slaapkamers) kijken wij op straat het dorp in. lekker juist, een beetje mensen kijken. Wij hebben 3 (!) balkons, bij iedere slaapkamer 1 en aan de woonkamer een hoekbalkon. De appartementen zijn echt top maar dat lees je wel in de beoordelingen. Groet, Chantal

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?