Uitstekend

1 review over Appartement Christine in het Nederlands

Geweldig appartement

Nicole, 23-8-2010

Vriendelijke mensen, prachtige omgeving... in 1 woord was onze eerste vakantie in Kaprun en in Haus Christine... Fantastisch. Ontzettend aardige gastvrouw, prachtig appartement, slechts 1 jaar oud (2010). Van alle luxe voorzien. Onze zoon had een aparte slaapkamer met douche en tv! Christine (de gastvrouw) gaf onze ontzettend goede tips zowel om te bezoeken als voor het eten. Appartement was trouwens voorzien van een goed voorziene keuken (maar wij gaan tijdens onze vakantie liever uit eten). Dus een echte aanrader. Het appartement bevindt zich op de Staubergstrasse, dus volgens ons en Christine, vlakbij skipistes.
Gereisd familie in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Christine in Kaprun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Christine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Christine scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.