9,9

Uitstekend

• Ligging t.o.v. pistes8,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Das Taubenhaus**** bij :

15 reviews over Appartement Das Taubenhaus in het Nederlands

Geweldig!

Ina Grob, 15-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zo gastvrij ontvangen! Echt geweldige gastheer en gastvrouw. Elke ochtend een heerlijk uitgebreid ontbijt. S'avonds wordt je opgehaald met een busje en naar een restaurant gebracht een stukje de berg op waar je ontzettend lekker kan eten. Zeer goede kwaliteit eten en heel vriendelijke bediening.

De appartementen zijn top en van alle gemakken voorzien, grote keuken en woonkamer, mooie badkamer, flatscreen tv, gratis wifi,en zeer schoon en dat alles voor een zeer gunstige prijs.

Het is en klein dorpje waar s'avonds niet veel is te doen maar ik vond dat prima. Met een groep vermaak je jezelf al snel.De ligging is t.o.v. de skipiste wat verder, dus wel even met de auto naar de piste waar je gratis en makkelijk kan parkeren.

Gereisd met vrienden in januari 2017

fantasties

fam. boers, 12-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

alsof je thuis bent super gastvrij ruud henriette top
Gereisd met partner in oktober 2016

rustig en gastvrij

Danny, 16-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooie grote schone appartementen. Super vriendelijke eigenaren die erg gastvrij zijn. Het was de 3e keer dat ik er was en vind het niet erg om er nog vaker heen te gaan.
Gereisd met vrienden in maart 2016

Heerlijke verwenweek

Karine, 29-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Voor de 3e keer een weekje in das Taubenhaus, en het voelde weer als thuiskomen. Ruud en Henriette zijn zo warm, hartelijk en gastvrij. Daar wil je steeds weer terugkomen.

Fijn appartement, compleet met alles wat je maar wenst. Ontbijt is zeer uitgebreid en je wordt op je wenken bediend. En de omgeving is prachtig, skigebied groot en mooi. We komen zeker weer terug!!

Gereisd familie in februari 2016

Super mooie omgeving!

Fam. de Boer, 9-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het zeer ruime en schone appartement heeft Nederlandse eigenaren (fam. Bout) die zeer gastvrij zijn en je zeer positief weten te verrassen o.a. een goed geregeld glutenvrij ontbijt!

Locatie ligt zeer gunstig voor mooie dagrips zoals de Klamm in Taxenbach, de Grossglockner, gletsjerworld, Zell am See, Krimmler waterval en de Kitzbuhler Alpen.

Een echte aanrader voor een actieve vakantie in een mooie omgeving.

Gereisd familie in augustus 2015

zeer tevreden familie en vrienden uit leersum

Fam uit leersum , 16-3-2015

Familie Bout. Das Taubenhous in Hollersbach. Heerlijk verblijf , nu voor het eerst in de in de winterdag maar ook in de zomer hebben we er al van genoten. Super gastvrij en vriendelijk, behulpzaam bij het zoeken van de wandelingen die de moeite waard zijn. of uitjes als het weer wat minder is zoals het bezoeken van de familie Steiner waar vele mineralen en ander stenen te bewonderen zijn Het is de familie er alles aan gelegen om je een fijne vakantie te bezorgen.
Gereisd met vrienden in maart 2015

Gastvrijheid met een grote G

Rob, 9-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima onderkomen bij alleraardigst Nederlands echtpaar, Ruud en Henriette. Alles in prima staat en keurig netjes onderhouden. Ruud en Henriette zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Prima uitvalsbasis voor ski - wandel - fiets vakantie!!
Gereisd familie in maart 2015

Fantastisch!

Karine Pacejka, 27-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Das Taubenhaus is een heerlijke plek om te verbijven. We werden hartelijk ontvangen door de eigenaars, en de kinderen vermaakten zich gelijk prima met spelletjes en even later in de sneeuw in de wei achter het huis.

De kamers zijn schoon en ruim. Het uitzicht is prachtig en open naar de bergen. Heerlijk om met een wijntje op het balkon van te genieten.

Zowel de eigenaars als het personeel zijn bijzonder vriendelijk, ze doen er alles aan on het je naar de zin te maken.

De skipiste is 5 minuten rijden vanaf het pension. De bus 5 minuten lopen. Maar mocht je geen vervoer hebben (zoals wij) dan brengt en haalt de heer des huizes je voor een hele kleine vergoeding heel graag naar de ski-lift.

Het ontbijt is lekker uitgebreid, en 's avonds werden we met een busje opgehaald om naar het restaurant iets hoger in de bergen te gaan. Ook hier kun je heerlijk eten,

Kortom, we hebben een heerlijke week gehad en komen zeker! terug.

Gereisd familie in februari 2014

Aangemaan verrast worden

Tennisvrienden, 29-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Aangenaam verrast is de verblijfsjubilaris in ons midden wanneer Henriëtte en Ruud hem, ter gelegenheid van zijn 5e bezoek aan het Taubenhaus, huldigen. Ook al hebben we veel van Oostenrijk gezien het Taubenhaus straalt ongekende warmte en gezelligheid uit. Nog voor men een wens of verzoek uitgesproken heeft hebben Henriëtte of Ruud al een oplossing bedacht. Het is of je bij familie op bezoekt bent maar dan wel met een aanvulling die je zelfs in de betere hotels niet altijd zult vinden. Hoe ze het doen is ons nog steeds een raadsel, zonder enige vorm van vermoeidheid en veel plezier leveren beide alle inspanningen het hun gasten naar de zin te maken. Henriëtte en Ruud bedankt voor het aangename verblijf dat wij weer bij u mochten ervaren.
Gereisd met vrienden in januari 2013

Fantastische plek

Roos, 23-9-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Alles wat en maar kam wensen. Zeer vriendelijk, behulpzaam, Uitgebreid intbijt, gehelke dag gratis heerlijke koffie en diverse thee, schoon, ruimte voor een dranke tegen kostprijs, tv, spelletjes, heel veel informatie over de omgeving en oostenrijk, enz.
Gereisd met vrienden in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Das Taubenhaus in Hollersbach im Pinzgau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Das Taubenhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Das Taubenhaus scoort een 9.87 uit 10 op basis van 15 reviews.