9,4

5 reviews over Hotel Schiederhof in het Nederlands

Geweldig

Van Kampen, 8-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel wordt gerund door de gastvrije Heidi en Markus. Zij doen er alles aan om hun gasten een geweldige vakantie te bezorgen. Hotel Schiederhof is modern, erg schoon en er hangt een prettige sfeer. Het personeel is vriendelijk en enthousiast. Ontbijtbuffet is uitgebreid en het avondeten zeer smaakvol met ruime keuze aan verschillende maaltijden. Reis je met huisdieren, ook die zijn welkom in hotel Schiederhof. Een hotel om vaak bij terug te komen.
Gereisd familie in augustus 2017

Prachtige plek en uitstekende verzorging!

J. Hengeveld, 15-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prachtige uitvalbasis voor mooie wandelingen en bezichtigingen. Bij het ontbijt een dag/week journaal met leuke excursiemogelijkheden. Uitstekende verzorging en zeer nette kamers. De fam. Hettiger doet er alles aan om het naar je zin te maken.
Gereisd familie in augustus 2016

Een hotel waar je je thuis voelt

Renata, 2-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

De Schiederhof is mijn favoriete hotel in Oostenrijk. We komen er al jaren omdat we er alles vinden wat we zoeken tijdens een wintersportvakantie. Een hartelijk welkom, fijne bedden, een schone badkamer, gezellige bar en lobby en lekker eten. De skibus stopt voor het hotel en met 5 minuten sta je bij de gondel. Oostenrijkse Gemutlichkeit.

Het hotel is niet zo groot en dat vind ik prettig, geen moeite is teveel. De kinderen kunnen vroeger eten, zodat wij op ons gemak kunnen doen. 's Avonds in de bar hebben we de babyfoon aanstaan zodat we de kleintjes horen.

Leuke avonden gehad in de bar met Roland de barkeeper!

Gereisd met vrienden in februari 2017

Perfect hotel

PK, 21-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Kamers zien er netjes en schoon uit. Goede bedden. S' morgens fijn ontbijtbuffet. S ávonds lekker en smaakvol viergangen menu. Eigenaren zijn erg vriendelijk en doen er alles aan om de gasten het naar de zin te maken. Wij komen hier zeker nogmaals terug. Aanrader!
Gereisd familie in juli 2016

Wat een superfijn hotel!

Jeroen Hengeveld, 13-8-2015

Wat hebben we een fantastische dagen gehad in hotel Schiederhof in Grossarl. Fantastische kamers, perfect sanitair, avondeten van grote culinaire klasse en een zeer uitgebreid ontbijt in de morgen. Voor kinderen een speelkamer en buitenspeeltuin. Van hieruit is de Grossglockner en Salzburg binnen een uur te doen. Ook zijn er vele wandelmogelijkheden. De persoonlijke benadering van de eigenaren en het personeel maakten het helemaal af! Het waren voor ons prachtige dagen en precies wat we van hotel verwachten!
Gereisd familie in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schiederhof in Grossarl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schiederhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Schiederhof scoort een 9.42 uit 10 op basis van 5 reviews.