Uitstekend

• Ligging t.o.v. pistes9,0

1 review over Vakantiehuis Haus AntonToferer in het Nederlands

Ongedwongen, het gevoel dat je welkom bent.

Anton van Tilborgh, 22-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij "gezin met 4 kinderen" hebben hier erg genoten, het huis is erg netjes en sfeervol ingericht, super schoon en tijdens het verblijf werden onze bedden verschoond en kregen wij regelmatig schone handdoeken aangeboden.

Het uitzicht is vanaf de beide balkons is schitterend en achter het huis was een gezellige zithoek met BBQ/ tuinhaard. De gastheer doet er alles aan om een succes van je vakantie te maken. Het Grossarldal is weids en straalt een echte Almen sfeer uit, is in zijn geheel goed verzorgd en geeft geen massaal toerristen gevoel. Wij zijn hier 3 weken geweest van 30 juli t/m 20 augustus 2011, het zal niet bij 1 keer blijven ben ik bang, er is zoveel te zien en te doen we moeten terug naar haus-toferer.

Gereisd familie in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus AntonToferer in Grossarl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus AntonToferer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Haus AntonToferer scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.