Chalet Carl-von-Stahl-Haus ****

Chalet Carl-von-Stahl-Haus
Carl-von-Stahl-Haus

1 review over Chalet Carl-von-Stahl-Haus in het Nederlands

Een prachtige hut met mooie omgeving

Robbert, 28-10-2012

Het is een hut dat bedoeld is voor dagtripjes om er heerlijk te eten, of om er te overnachten om de volgende dag bergtochten te gaan maken.

De huttewaard Helmut is een vriendelijke man die ons gastvrij verwelkomde.

In de stube is het gezellig warm en knus en voldoende zitruimte om een spelletje te spelen of een maaltijd te nuttigen (goede prijzen).

De slaapvertrekken zijn voor een hut van alle gemakken voorzien. Wij sliepen in het lager dat bestaat uit 12 matrassen die in 1 grote bak liggen. Later hebben wij ook op aparte kamer geslapen, waar de stapelbedden ook prima waren. Wel dien je zelf slaapzak mee te nemen. Dekens zijn aanwezig. Het ontbijt, lunchtpakket en avondeten zijn uitstekend. Ook is er een goede douche aanwezig. Vanaf de hut heb je prachtig uitzicht op de 2 dalen, Schneibstein en Hohes Brett.

Gereisd met vrienden in oktober 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Carl-von-Stahl-Haus in Golling an der Salzach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Carl-von-Stahl-Haus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Carl-von-Stahl-Haus scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.