De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mohrenwirt**** bij :

2 reviews over Hotel Mohrenwirt in het Nederlands

Dirk & Chantal, 9-10-2006

Verbleven er enkele dagen voor het WK wielrijden in Salzburg. Mooi hotel gelegen in een prachtige omgeving bij een groot meer. 's Morgens was er een ruim ontbijtbuffet en 's avonds kregen we een viergangenmenu aan tafel opgediend. Onze kamer was zeer ruim met een groot balkon. Personeel vonden wij vriendelijk. Al bij al een hotel om nog eens terug te gaan.
Gereisd anders in oktober 2006

Martin, 19-9-2005

Niet slecht, maar niks bijzonders, zeker niet als je eerst de website gezien hebt. De kamers gaan wel, maar het hotelpersoneel loopt niet over van vriendelijkheid en ook als je de hoofdprijs betaald hebt moet je alles uit de kast halen om een beetje behoorlijk te zitten. Het water van de jacuzzi was al een weekje of twee niet vervangen.

Wel een mooie omgeving en Salzburg is dichtbij.

Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mohrenwirt in Fuschl am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mohrenwirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mohrenwirt scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.