Hotel Waidmannsheil ****

Waidmannsheil
8,8

• Ligging t.o.v. pistes10,0

21 reviews over Hotel Waidmannsheil in het Nederlands

Heerlijk skiën en lekker relaxen

Marianne, 12-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prachtig hotel, vriendelijk personeel en altijd een hartelijk ontvangst. Na zoveel keer is het net als thuiskomen.
Gereisd met vrienden in februari 2017

Uitstekend Hotel

Arie en Els, 14-3-2016

Vriendelijk, schoon en goed Hotel
Gereisd met vrienden in maart 2016

Fijn hotel

schoonenwolfyvette, 24-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een mooi, verzorgd hotel met prima faciliteiten. Ligging echt perfect aan de piste! Mooi zwembad.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Buitengewoon!

Rob, 17-5-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel ligt prima ten opzichte van de piste.

Zodra je buiten staat kan je je ski's onderbinden en glij je naar de lift en ligt de Ski Amada aan je voeten.

En na een dag skien kan je je snel omkleden, misschien nog even heerlijk zwemmen in het magnifieke zwembad met mooi panorama of relaxen in de zeer fraai gemoderniseerde en luxe wellness ruimte. Een genot om tot rust te komen!

En natuurlijk de apres ski. Onovertroffen goed in Flachau en met de Hofstadl op loop (kruip)afstand hoef je dat niet ver te zoeken.

Ook voor verder vertier is Flachau en omgeving goed. Mooie luxe liften en de hatelijke busverbinding bij Wagrain is verleden tijd met de nieuwe G gondel.

Onze optie voor volgend jaar bij Waidmansheil staat alweer genoteerd!

Gereisd met vrienden in januari 2013

EEN AANRADER - wij gaan zeker nog een keer terug

Loonbeek Nadine, 27-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prachtig hotel, rustige sfeer in het hotel, heel erg vriendelijke mensen.

Iedereen is behulpzaam. Ontbijt en avondeten is verzorgd en lekker. Keuze genoeg. De kamers zijn ruim genoeg en wij hadden een prachtig zicht over de pistes. Je kan al skiend vertrekken en weer aankomen.

(de piste licht vlak achter het hotel) Dit hotel is een echte aanrader.

Het skimateriaal hok is prachtig ingericht - een kast met laarsverwarmers in de kast per kamer- de ruimte is ook goed geventileerd - absoluut geen last van muffe geur.

Gereisd met partner in maart 2012

Top locatie

anoniem, 11-9-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Waidmannsheil is een hotel op een absolute top locatie, namelijk op de piste! het hotel heeft een skikelder met afgesloten kasten en een geweldig zwembad waar vanuit een prachtig uitzicht over het dorp. Van uit het hotel ski je zo weg richting de lift die zich op 50 m. bevindt. De kamer in typische oostenrijkse sfeer met veel hout en geborduurde bloemen bank, was schoon en werd gedurende de week perfect bij gehouden. wij hadden een kamer met gescheiden slaap /woongedeelte, dit beviel uitermate goed, het enige nadeel van de kamer was dat je een paar kapstok haken mist om je skikleding aan op te hangen, nu lag alles op de bank. Het enige mindere vonden wij het avondeten, slappe naar niets smakende soep en hoofdgerechten waar veel met frituur, schnitsels of nudels gewerkt werd, veel al een smakeloos geheel en als je geen vlees eet, krijg je alleen aardappelen en groente..........
Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Prima Hotel

Nancy, 17-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prima hotel.Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.Grote schone kamers,elke dag propere handdoeken.

Lekker uitgebreid ontbijtbuffet, avondeten 4 gangen en steeds keuze uit 3 hoofdgerechten waarvan 1 zonder vlees of vis.

Skiën tot op de parking,lift op 10 meter en de supergoede aprés-skibar Hofstadl op wandelafstand aan de andere kant van de piste.

We gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met vrienden in maart 2010

Voor herhaling vatbaar!

Landsmeer, 16-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zitten nu in Weidsmannsheil en dit hotel is echt een aanrader!

Skien tot het hotel en de lift binnen handbereik.

Leuk om te weten: gratis Wifi en mooi zwembad.

Gereisd met vrienden in maart 2010

was een paar jaar geleden beter.

steven, 9-9-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn in 10 jaar tijd een keer of 4 in dit hotel geweest. Voor ons was het een topper. Perfecte ligging voor de piste en apres ski. Vorig jaar zijn we weer geweest. Wat ons opviel was dat het avondeten duidelijk in kwaliteit een stuk minder geworden was. (ontbijt prima) Dat was toch wel een domper. Verder was het in de avond een dooie boel in het hotel. De gezellige sfeer in de hotelbar van vroeger was er niet meer. Bediening zonder passie door een knulletje die geen sfeer bracht.
Gereisd met partner in februari 2008

dicht bij de piste en lift! geweldig!

Voorhuis, 28-4-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het full pension van dit hotel is prima! Goed ontbijt en s'avonds de keuze uit 3 of 4 hoofdgerechten.

Het grote appartement dat wij hadden was net opgeknapt en zag er prima uit.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Waidmannsheil bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waidmannsheil in Flachau/ Flachauwinkl/ Reitdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waidmannsheil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Waidmannsheil scoort een 8.84 uit 10 op basis van 24 reviews.