Pension Tannenhof ***

3 reviews over Pension Tannenhof in het Nederlands

Ruim, schoon en luxe

BG, 5-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi groot appartement, prima bedden. Zelfs 2 badkamers in het appartement voor 4-5 personen. Lekker kleinschalig, vriendelijke mensen en op kleine 5 min lopen van de piste.
Gereisd met vrienden in maart 2015

Gerdie Kersten-Dousi, 3-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Komen al 20jaar in Flachau hebben er op verschillende plaatsen gelogeerd maar bij Tannenhof bevalt het ons nog het beste we komen er thuis,en Katrien en Sepp zijn geweldige mensen,bij deze bedanken wij ze dan ook weer voor hun geweldige gastvrijheid. wat het skigebied betreft wij vinden het geweldig zeker omdat je uit kan waaien naar Flachawinkel, Zauchensee en Wagrain waar heel veel te skieen valt en dat allemaal met dezelfde pas.
Gereisd zakelijk in december 2007

Gerdie Kersten-Dousi, 9-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

In december zijn we er weer geweest het is geweldig gemoderniseerd, fantasties wij verheugde ons erop om 17 maart er weer heen te gaan helaas hebben we door omstandigheden af moeten bellen maar hopen er in december zeker weer heen te gaan het is er geweldig.
Gereisd met partner in december 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Tannenhof in Flachau/ Flachauwinkl/ Reitdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Tannenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Tannenhof scoort een 9.29 uit 10 op basis van 3 reviews.