Appartement Sunflower

2 reviews over Appartement Sunflower in het Nederlands

super

Gonda Bos, 12-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

zeer vriendelijke eigenaren, super schoon en netjes. Mooi uitzicht op de Herman Maier piste. Skibus op loopafstand waarmee je om de 10 tot 15 minuten naar de lift kunt. Voor ons zeker een plek waar we terug komen.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Van Rijswijk, 2-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een net onderhouden complex, vriendelijke familie die er alles aan doet om het de gasten naar hun zin te maken. Dichtbij het centrum van Flachau en Star Jet 1 gelegen. Uiteraard broodjesservice maar ook ontbijtbuffet is mogelijk. Voor de kinderen geen speciale voorzieningen. Appartement zoals door ons gehuurd was ruim met 2 slaapkamers en een bedbank.
Gereisd familie in februari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sunflower in Flachau/ Flachauwinkl/ Reitdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sunflower zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sunflower scoort een 9.75 uit 10 op basis van 2 reviews.