Appartement Stadler

12 reviews over Appartement Stadler in het Nederlands

Viel tegen

Fam. Berghuis, 5-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Geboekt een 2-kamer appartement voor 2 personen. De slaapkamer was goed maar de verblijf ruimte belachelijk klein. Keukenblok met klein tafeltje en 3 stoelen. Geen plek om even lekker na te zitten. Teleurstelling ook kenbaar gemaakt maar alles was vol geboekt. Verder nette kamer maar niet gezellig. Sauna was goed en de lift is op loop afstand. Volgend bezoek aan flachau zal op een ander adres zijn.
Gereisd met partner in februari 2016

In 1 woord geweldig

Dick en Brenda, 10-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Top ontvangst door Ute Stadler.Bij aankomst rond 11.00 uur 's morgens konden we gelijk in het besproken appartement.Alles zag er zeer schoon en verzorgd uit.De broodjesservice is ook top! 's Morgens hangen de broodjes in een tas aan je deur,dus zo aan tafel.De pistes en de après-ski zijn op loopafstand en de supermarkt aan de overkant van de straat.Je zit niet echt in het centrum van Flachau,maar dit was voor ons geen probleem.Over de aangeboden faciliteiten(sauna,speelkelder etc.)kunnen wij geen mededeling doen,hier hebben we nl.geen gebruik van gemaakt.We komen hier zeker nog weer terug.

ECHT TOP !!!

Gereisd met vrienden in maart 2009

Zeer gezellig

Dennis van Mourik, 18-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dit is een zeer gezellig appertementencomplex. 's zomers is er ook genoeg te doen. Er wordt regelmatig wat georganiseerd, zo is er iedere week een wandeling die georganiseerd wordt door Ute (eigenaresse). Deze wandelingen heb ik ervaren als zeer gezellig, er wordt rekening gehouden met iedereen!

Ook voor de kinderen is er altijd iets te doen. Zo kunnen spelen in de zandbak, fietsen, skelteren, naar de pony's, bij de konijnen, tafeltennissen, voetballen etc etc.

Verder kunt u voor de kinderen of ouders die graag paardrijden naar Reitdorf (met de fiets 6 minuutjes), hier ligt een appartementencomplex van de vader van Joseph (man van Ute) deze hebben een stuk of 10 haflingers waar regelmatig heerlijke buitenritten mee worden georganiseerd de bergen in. D

Dit appartementencomplex is zeer zeker een aanrader! Wij zijn dan ook al 4x hier geweest, altijd even vriendelijk en niet onbelangrijk schoon!

Gereisd familie in juli 2008

Gijs van Mourik, 12-1-2008

We zijn er al een viertal zomers geweest; werkelijk perfect. Ute is een geweldige gastvrouw.

Goede faciliteiten, gratis fietsen, voor de kleintjes gratis paardrijden en voor de groten is paardrijden ook mogelijk tegen betaling. Wasmachine en droger aanwezig. Schitterende sauna (1x per week gratis). Broodjesservice. 1x per week begeleide wandeling (gratis) en 1x per week grilavond (kostprijs) - drinken zelf meenemen.

Flachau is verder een geweldige uitvalbasis voor mooie dagtrips - Salzburg (centrum en dierentuin), Schloss Hohenwerfen, maar ook naar de Grossglockner, Krimml en ga zo maar door.

Gereisd anders in juli 2007

Manon, 23-7-2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij gaan in de winter al jaren naar Stadler! Ligging t.o.v. de liften is echt meer dan oke. De altijd vriendelijke Ute, de prachtige appartementen, een verse broodjes-service, de supermarkt aan de overkant van de straat, de sauna in de kelder, de aparte ruimte voor de skispullen, de grote speelruimte voor de kinderen maken een skivakantie wel echt heerlijk. Wij gaan al jaren en zullen dit ook nog jaren blijven doen waarschijnlijk! Afgezien van de (weinige) hoeveelheid sneeuw afgelopen winter is het echt top bij Stadler!
Gereisd met partner in februari 2007

Lisa, 1-5-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

Van 11 tot 18 maart 2007 hier met 3 personen geweest in appartement type C. Prima appartement, zeer vriendelijke en behulpzame eigenaresse. Een groot balkon en 2 ruime slaapkamers en 2 badkamers/toiletten. Tevens broodjesservice. Alles zag er schoon en netjes uit. De sauna ziet er ook zeer luxe uit.

Tegenover het appartement zit een supermarkt. Voor de skipistes maakt het qua afstand niet uit of je naar de Spacejet of Achterjet (gondel) loopt.

Zeer zeker een aanrader!

Gereisd anders in mei 2007

Rik & Karin, 22-1-2006
    • Ligging t.o.v. pistes9

Zijn van 14-1 tot 21-1 met vier personen naar App. Stadler geweest. Het is helemaal perfect. De skipistes van Flachau zijn zeker de moeite waard.

Ook voor langlaufers & Wandelaars is dit een perfecte plaats.

Verder is het dorp smal maar lang gerekt, waardoor het niet lijkt alsof je er zo uit bent. Kortom een echte aanrader en voor ons misschien wel iets voor volgend jaar

Gereisd anders in januari 2006

R. Otter, 5-11-2005
      • Ligging t.o.v. pistes9

Afgelopen zomer onderweg naar Kroatië hebben we 2 nachten bij de fam. Stadler overnacht. Appartementen zijn prima. Keuken met afwasmachine. Er is (in de zomer althans) veel te beleven op de boerderij voor kinderen. Vriendelijke eigenaars, prachtige omgeving. Wij denken erover in de winter terug te keren.
        Gereisd anders in november 2005

P. van der Wee, 25-3-2005
        • Ligging t.o.v. pistes9

We komen al 4 jaar op rij naar dit appartenmenten complex. Het is een goed verzorgd geheel. Bedden, badkamer altijd even schoon. Ligging tov. de piste is perfect en op loopafstand van de liften. Zeer aardig en vriendelijke eigenaresse. We komen er graag.
          Gereisd anders in maart 2005

Simone, 23-1-2005
          • Ligging t.o.v. pistes10

We gaan al 4 jaar naar dit aparthotel en zijn er zeer tevreden over. Op loopafstand van de lift, supermarkt tegenover het aparthotel, keurig appartement, broodjesservice, supervriendelijke eigenaresse! Een echte aanrader
            Gereisd anders in januari 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Stadler bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Stadler in Flachau/ Flachauwinkl/ Reitdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Stadler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Stadler scoort een 8.06 uit 10 op basis van 12 reviews.