Appartement Kaswurmhof

• Ligging t.o.v. pistes6,8

6 reviews over Appartement Kaswurmhof in het Nederlands

P. Reeuwijk, 4-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prima accomodatie, perfecte ligging in het midden van het dorp Flachau. Zeer goede ontvangst, erg (klant)vriendelijk en behulpzaam. De appartementen zijn qua inrichting wat verouderd, maar het eigendom is nu overgegaan naar jonge eigenaren die er wat moois van willen maken. Deze zomer staat er een renovatie gepland, hierdoor wordt het nog aantrekkelijker om te verblijven in Kaswurmhof. Eigenaren hebben ook Hotel Central, de skiverhuur naast dit hotel én skischool Snowlife waar je allemaal nog 'ns 15 % korting krijgt. Vanuit Hotel Centraal is er de mogelijkheid om met een busje van het hotel(gratis) naar de piste te worden gebracht. Skibus stopt in de buurt, maar het is ook prima te lopen naar alle liften. Ideaal is de Spar direct onder de appartementen. Al met al een echte aanrader!
Gereisd familie in februari 2008

Monique, 28-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn net teruggekomen uit Flachau en we verbleven in app. Kaswurmhof. Het was helemaal super!! We hadden twee 4-persoonsappartementen voor 7 personen en dat was prima voor elkaar. We hadden voldoende ruimte en de bedden sliepen goed. Douche en toilet waren ook prima, niet zo groot, maar prima te doen!!

De ligging van het appartement is ook erg goed; midden in het dorp boven de Spar, ideaal!! De skibus stopt bijna voor de deur en de Hofstadl, Apresskitent, aanrader ;-), ligt op loopafstand..

Prijs/kwaliteit verhouding is erg goed, dit appartement is zeker een aanrader!!

Gereisd met vrienden in januari 2008

Joske, 4-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes5

De inrichting is van ca. 1980, maar voldoet prima. Het is er inderdaad erg gehorig, maar daar tegenover staat de uitstekende ligging: midden in het dorp met werkelijk alles op loopafstand en boven de supermarkt! Het appartement ligt t.o.v. de skiliften ongeveer in het midden en dat is best ver lopen op je skischoenen... Maar de skibus stopt praktisch voor de deur. Wij waren tevreden. Een ding nog: wij werden wel zeer vriendelijk ontvangen en hadden verder ook goed contact met de eigenaresse.
    Gereisd anders in maart 2007

Tine, 27-12-2006
    • Ligging t.o.v. pistes6

Wij zijn hier 2 jaar geleden geweest. Wij zaten in het gebouw boven de supermarkt. Het appartement was redelijk. Niet echt bijzonder. Familie van ons zat in het huis waar de eigenaresse woont. In de gang stonk het inderdaad naar kattepis en de gastvrouw was beslist onvriendelijk tegen ons. Ze bleek ooit problemen gehad te hebben met nederlanders en die moet ze dus ook niet. Geen aanrader!
      Gereisd anders in december 2006

LieMar, 5-2-2006
      • Ligging t.o.v. pistes9

Appartement goed,maar niet byzonder.Wel erg gehorig.We hadden "familie Stamper" boven ons en we werden soms gewekt door het gesnurk van onze buurman.

W.b. service, die is n.v.t.

De ligging is super; middenin het centrum.Er zijn genoeg barretjes en restaurants.De bakker is om de hoek.Je bent in 10 minuten(lopen)bij de Achterjet lift(P2) en in 5 minuten bij Star Jet1 lift(P1).

De bushalte is vlakbij het appartement.

Toen we bij het appartement aankwamen was het even zoeken waar we zijn moesten, dat was erg onduidelijk.Want je verblijft in een ander gebouw, dan waar de gastvrouw woont.

Het skigebied is super! Maar aan de pistenummering/piste-info mogen ze wel wat doen, dit was soms erg onduidelijk.

Gereisd anders in februari 2006

Jackie, 13-3-2005
        • Ligging t.o.v. pistes6

Appartement niet bijzonder, tegen ouderwets aan. Geen tussentijdse schoonmaak en met de handdoekjes die je krijgt moet je de hele week doen. Slechte verwarming. Geen vriendelijke gastvrouw. +/- 400 meter van de liften. Wel bereikbaar met skibus die beneden het huis stopt. De gang stinkt naar kattepis.
          Gereisd anders in maart 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kaswurmhof in Flachau/ Flachauwinkl/ Reitdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kaswurmhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kaswurmhof scoort een 6.83 uit 10 op basis van 6 reviews.