Appartement Hammerrain ***

3 reviews over Appartement Hammerrain in het Nederlands

goed pension

Marcel & Cora, 7-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6

Net terug van een paar dagen Flachau. Erg mooi pension, mooie kamers en goed ontbijt. Ligging t.o.v. de pistes is niet ideaal omdat het boven het dorpscentrum ligt, korte klim terug naar huis. De skibus stopt echter elke 15 minuten voor de deur zodat dit niet echt een probleem is. Eigenaar is zeer vriendelijk. Wij waren hier met zijn tweeën dus wij vonden het geen probleem om na het eten even een korte wandeling terug naar het pension te maken ong 5 min. tot het centrum.
Gereisd met partner in maart 2009

Corrie, 31-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Echt een aanrader. Het huis is erg mooi gelegen en ruim. Met zwembad en div. speeltoestellen. Ook lekker dicht bij het centrum en speeltuin.

Eigenaresse is erg vriendelijk.

Div. uitstapjes in de buurt.

Wij zijn hier al 4x geweest en hopen nog eens terug te gaan.

Wij hebben nog nooit klachten gehad.

Wilt u meer informatie, mail dan gerust.

Gereisd familie in maart 2008

G.C .van Werd, 19-9-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

Dit blijft voor ons na er al 4 keer geweest te zijn de ultime vakantieplek. Een super grote woning voor een normale prijs met zeer veel gemakken en zeer vriendelijke mensen en een mooi uitzicht.

Eigen taxi vervoer en wandelingen ( 2x per week ), natuurlijk aangelegd zwembad in de tuin, gratis fietsverhuur, speeltoestellen, woningen zijn rijk uitgerust, broodjesservice enz.

Dit is echt een aanrader !!!!!! Wij gaan in ieder geval in 2007 weer hier heen.

Gereisd alleenreizend in juli 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Hammerrain bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hammerrain in Flachau/ Flachauwinkl/ Reitdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hammerrain zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Hammerrain scoort een 9.33 uit 10 op basis van 3 reviews.