Vakantiehuis Etzer ***

2 reviews over Vakantiehuis Etzer in het Nederlands

Al jaren vaste gasten

Fam. Van Buul, 31-12-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het huis van de heer en mevrouw Etzer is een hele fijne uitvalsbasis voor mensen die willen skieen maar ook voor wandelaars. Wij komen hier al 7 jaar tot onze volle tevredenheid. Wij zijn een gezin met 2 kinderen van 5 en 8 en onze 4 ouders. In de kelder is een mogelijkheid om de skischoenen lekker warm op te bergen en te laten drogen gedurende de nacht. Het huis heeft een mooi uitzicht maar is niet zo hoog gelegen dat er al snel sneeuwkettingen nodig zijn. 's Avonds kun je aan mevrouw Etzer doorgeven hoeveel verse broodjes je de volgende ochtend wil. De bakker levert die dan al heel vroeg bij het huis af.

Er is een campingbedje en een hoge kinderstoel aanwezig. Ook staat in de garage een houten slee die gebruikt mag worden.

Het balkon loopt over de volle breedte en over de hele zijkant van het huis. Zodra de zon schijnt kun je er heerlijk vertoeven met de dekens die er voor dit doel voor handen zijn. Toen de kinderen klein waren heb ik een magnetron gemist ivm de flesjes en potjes.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2008

Andre Schuurman, 3-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

De heer en mevrouw Etzer zijn de gepensioneerde eigenaren van de ferienwonung. Ze wonen op de begane grond en men verhuurt de 1e en 2e verdieping. Er zijn 5 slaapkamers ( 4*2 en 1*1 persoons) Daarnaast een keuken en een aparte tv/speelkamer. de woning heeft een badkamer en een tweede kleine douche. ook twee WC's.

Wij zijn er geweest met 2 gezinnen en voor ons was het perfect. De woning ligt dicht bij de oefenlift van reitdorf en ongeveer 10 minuten van de liften in Flachau. Eigenaren zijn niet bemoeizuchtig maar wel vriendelijk aanwezig. Er is weinig info over te vinden, vandaar dat ik de woning heb toegevoegd, m.i een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Gereisd familie in maart 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Etzer in Flachau/ Flachauwinkl/ Reitdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Etzer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Etzer scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.