Appartement Angelika

Appartement Angelika

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Angelika bij :

1 review over Appartement Angelika in het Nederlands

gezellig, volgend jaar terug!

fam W., 8-8-2009

Wij hebben drie weken lang een topvakantie gehad !! Het appartement was net als vorig jaar erg netjes, en voorzien met vele gemakken. Er werd regelmatig geinformeerd of er nog dingen nodig waren of aangevuld moesten worden. Daarnaast zijn Hubert en Angelika zéér gastvrij en hebben ons en een ander stel dat in het huis verbleef twee keer een dagje mee uitgenomen voor een kleine tocht in de buurt. Daarnaast mochten we ten alle tijden gebruik maken van fietsen en het zwembad. Ook werd er 'feestavond' geimproviseerd met een vuurtje in de achtertuin waarbij je in aanraking komt met de plaatselijke bevolking en hun vrienden. Er is genoeg informatie in het huis over de omgeving en wat er te doen is. Ze lieten ons ook kennis maken met de oostenrijkse gerechten en drankjes zoals eigengemaakte cake van de himbeeren die we met haar geplukt hadden en zelfgemaakte kaisersmarrn of vruchtensap. Voor zowel in de winter en de zomer is het een fantastisch huis met een familie die houdt van gezelligheid
    Gereisd familie in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Angelika in Flachau/ Flachauwinkl/ Reitdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Angelika zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Angelika scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.