Hotel Krahlehenhof ***

• Ligging t.o.v. pistes6,3

8 reviews over Hotel Krahlehenhof in het Nederlands

topper

M van Elewout, 17-10-2009

Komen er al jaren soms wel 2 keer per jaar ,dochter en schoonzoon gaan ook al jaren met ons mee evenals vele vrienden.

Het is een prima familie hotel, Evi doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken.

Eten prima ,kamers prima met balkon.

Gereisd met partner in oktober 2009

een hotel om terug te komen

FAM.MOUTHAAN EN SLOTBOOM, 10-9-2009

kralingerhenhof is een hotel waar we graag nog eens naar toe gaan en de prijskwaliteit en service zijn heel erg goed de fam. kirchgasser zijn gastvrij en ze zullen altijd voor de mensen klaar staan en je helpen waar het kan .elke dag hadden we een goed ontbijt, en het avond eten was ook goed ,als je iets niet lusten kon je wat anders bestellen, als je ging wandelen dan kon je een lunchpakket bestellen ,ook die was goed gevuld.de omgeving was hel erg mooi en heel veel wandelroutes het hotel licht rustig gelegen niet aan de weg maar een beetje in een dalletje geen last van verkeer, wij gaan er beslist nog een keer naar toe .groetjes en veel plezier LEO ,ANNIE ,HENK ,RIA .
Gereisd met partner in september 2007

nooit meer!!!

jacob, 29-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes5

Niet leuk! Kleine kamers en iedere dag kliekjes.

Als je drinken wilt bestellen, moet je er zelf achteraan.

De prijs is niet hoog, maar ik betaal liever iets meer voor een beetje meer service. Hadden geboekt bij evie, maar moesten eerst naar de overkant en na 2 dagen konden we met het hele spul weer naar haar terug. SLECHT

Gereisd met vrienden in december 2008

een echte aanrader

max, 6-10-2008

echt alles is hier fantastisch voor een zeer goede prijs ,vriendelijk personeel en heel lekker eten.Alleen jammer dat er geen soepenbuffet is slecht een bouillon en gebondensoep. Wel wekelijks een bbq en tiroleravond met maistro Henk op de banjo zie foto

lekker terras ik ga volgend jaar zeker weer

Gereisd alleenreizend in juni 2006

echte aanrader

J.Zandee, 23-9-2008

dit is een uitstekend hotel qua prijs/ kwaliteits verhouding. de fam Kirchgasser is er alles aangelegen om je het naar de zin te maken, zijn vriendelijk en zeer gastvrij helpen je aan wandeltips. in een woord geweldig
Gereisd met partner in september 2008

Evelien van Hommert, 19-7-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij gaan hier ieder jaar naartoe tijdens onze wintersport.

Het is een leuk en gezellig hotel typisch oostenrijks.

Het eten en drinken is zeer goed verzorgd en ook de prijs is prima in orde.

Het hotel ligt inderdaad een stukje rijden van de pistes ongeveer 5 min. maar daardoor betaal je ook niet de hoofdprijs voor deze accommodatie.

Gereisd met vrienden in juli 2008

G.Vermeulen, 23-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes5

hotel ligt buiten het centrum (3 km).

Maar goed verzorgd,eten en drinken zeer goed.

In de zomer leuke aanbieding 10=7 betalen.

Ruime kamers met balkon.

Gereisd familie in januari 2008

anoniem, 8-11-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

In 1 woord geweldig!! We gaan dit jaar voor de 6e keer.
Gereisd familie in februari 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Krahlehenhof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Krahlehenhof in Filzmoos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Krahlehenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Krahlehenhof scoort een 8.5 uit 10 op basis van 8 reviews.