Vraag & Antwoord Filzmoos

Lettergrootte: A A A

Wie weet (3 reacties)
Lia
3-2-2013
Wie kan mij een tip geven over een fam huis of appartement bij of vlak bij de piste we willen namelijk n 2014 naar filzmoos

jan
20-2-2013
hotel Wurzer - geweldig - maar misschien niet echt antwoord op je vraag.

Peter
21-2-2013
Gasthuis Annelies dit zit tegen de lift aan(papageno). Mooi en schoon appartement.

Christien
4-7-2013
Wij komen al jaren bij aparthotel Olympia. Dat ligt direct naast de piste op de Grossbergbahn. Stoeltjeslift. En tegenover de oefenweide. Heel mooi. Mooie, schone apartementen en ook 2 hotelkamers. Kan met ontbijt of halfpension, hoeft niet, er is dus ook de mogelijkheid om zelf te koken. Maar de kok is erg goed!! Het personeel is erg vriendelijk en doet alles om het de gast naar de zin te maken.

Trein van Filzmoos naar Salzburg (2 reacties)
Jaap Kouwenhoven
17-1-2013
Is het mogelijk met de trein van Filzmoos naar Salzburg voor een dagtocht ? Als Filzmoos geen station heeft wat is dan de dichtsbijzijnde mogelijkheid ?

Christina
22-1-2013
Het is helaas niet zo gemakkelijk. Filzmoos heeft geen treinstation. Je moet eerst met de bus naar Eben im Pongau, dan met de bus naar Bischofshofen, vanaf daar gaan er direkte treinen naar Salzburg. Alle verbindingen kun je vinden op: www.oebb.at

Christien t B.
4-7-2013
In de wintermaanden gaat taxi Jaeger wekelijks naar Salzburg. Vertrek in de ochtend met taxibusje vanuit Filzmoos, en in de namiddag met het taxibusje weer terug. Niet ècht goedkoop, maar een stuk eenvoudiger dan met de trein èn bus. Of zoiets in de zomer ook gedaan wordt weet ik niet. Misschien even navragen bij taxi Jaeger?

skipas (1 reacties)
Claus Ahrens
15-11-2012
bestaat de 100 punten kaart nog? Wat anders als je niet elke dag wilt gaan skien.. Gr. Claus

j_koetsier
30-1-2013
Vorig jaar (febr. 2012) hadden ze nog puntenkaarten...hoe het dit jaar is ,weet ik nog niet maar ik denk het wel hoor.

kinderopvang (1 reacties)
Mark
8-12-2010
hallo, kan ons kind van 23 maanden oud ergens terecht in een kinderopvang of kinderdagverblijf in Filzmoos?

jpm
11-1-2011
jazeker bij schischule filzmoos hebben ze kinderopvang,ons zoontje is daar 2 jaar geleden ook geweest.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?