Vraag & Antwoord Filzmoos

8,6
137 beoordelingen
Vraag & Antwoord Filzmoos
Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Filzmoos bij:

Wie weet (3 reacties)
Lia 03 februari 2013

Wie kan mij een tip geven over een fam huis of appartement bij of vlak bij de piste we willen namelijk n 2014 naar filzmoos

jan 20 februari 2013

hotel Wurzer - geweldig - maar misschien niet echt antwoord op je vraag.

Peter 21 februari 2013

Gasthuis Annelies dit zit tegen de lift aan(papageno). Mooi en schoon appartement.

Christien 04 juli 2013

Wij komen al jaren bij aparthotel Olympia. Dat ligt direct naast de piste op de Grossbergbahn. Stoeltjeslift. En tegenover de oefenweide. Heel mooi. Mooie, schone apartementen en ook 2 hotelkamers. Kan met ontbijt of halfpension, hoeft niet, er is dus ook de mogelijkheid om zelf te koken. Maar de kok is erg goed!! Het personeel is erg vriendelijk en doet alles om het de gast naar de zin te maken.

Trein van Filzmoos naar Salzburg (2 reacties)
Jaap Kouwenhoven 17 januari 2013

Is het mogelijk met de trein van Filzmoos naar Salzburg voor een dagtocht ? Als Filzmoos geen station heeft wat is dan de dichtsbijzijnde mogelijkheid ?

Christina 22 januari 2013

Het is helaas niet zo gemakkelijk. Filzmoos heeft geen treinstation. Je moet eerst met de bus naar Eben im Pongau, dan met de bus naar Bischofshofen, vanaf daar gaan er direkte treinen naar Salzburg. Alle verbindingen kun je vinden op: www.oebb.at

Christien t B. 04 juli 2013

In de wintermaanden gaat taxi Jaeger wekelijks naar Salzburg. Vertrek in de ochtend met taxibusje vanuit Filzmoos, en in de namiddag met het taxibusje weer terug. Niet ècht goedkoop, maar een stuk eenvoudiger dan met de trein èn bus. Of zoiets in de zomer ook gedaan wordt weet ik niet. Misschien even navragen bij taxi Jaeger?

skipas (1 reactie)
Claus Ahrens 15 november 2012

bestaat de 100 punten kaart nog? Wat anders als je niet elke dag wilt gaan skien.. Gr. Claus

j_koetsier 30 januari 2013

Vorig jaar (febr. 2012) hadden ze nog puntenkaarten...hoe het dit jaar is ,weet ik nog niet maar ik denk het wel hoor.

kinderopvang (1 reactie)
Mark 08 december 2010

hallo, kan ons kind van 23 maanden oud ergens terecht in een kinderopvang of kinderdagverblijf in Filzmoos?

jpm 11 januari 2011

jazeker bij schischule filzmoos hebben ze kinderopvang,ons zoontje is daar 2 jaar geleden ook geweest.

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vier je carnaval of ga je liever op vakantie?