Hotel Alpenkrone ****

52 reviews over Hotel Alpenkrone in het Nederlands

super goed hotel

Karin, 6-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Netjes hotel. Ruime kamers. Heerlijk, gevarieerd eten. Vriendelijk personeel.

Ligging tov van de piste; prima. Bus voor hotel.

Familieskigebied. Voor de ervaren skiër moet je een eindje rijden richting Flachau.

Gereisd met vrienden in februari 2016

Mooi hotel, leuk personeel, goed eten

IK, 28-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Leuk hotel, netjes, leuk personeel, sauna.s zwembad, prachtig uitzicht, we hebben een top vakantie gehad, een aanrader ...
Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

Fantastisch gezellig eten goed, kamers goed enz.

H.B.M. van der Heijden, 31-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dat je met de skibus naar beneden kunt. En dat als je wil lopen je goed ter been moet zijn. Het hotel ligt op een berg met prachtig zicht op Filzmoos. Op en neer met eigen auto is ook geen probleem. Vanuit het hotel kijk je op de skipistes.

Wij zien geen nadelen. Lopen van het hotel naar centrum is ongeveer een half uur. Wij zien het als een warming up voor het skiën.

Gereisd met vrienden in januari 2016

goede prijs kwaliteiten verhouding

van meene, 24-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes6

Ski gebied in Filzmoos is beperkt maar op korte afstand zijn er volop prima pistes.

Hotel is prima, schoon, goed eten en het personeel is vriendelijk en doen hun best voor de gasten

Gereisd met vrienden in maart 2014

super vakantie

lindyvl, 16-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

wij waren hier met 2 volwassene en 6 kinderen tussen de leeftijd van 16 en 20 jaar. Bij aankomst vriendelijk ontvangen. Voor de auto werd meteen een parkeerplaats gezocht. Het eten was goed er was genoeg keuze. Ze bakte altijd extra frietjes voor ons. Voor de prijs was het zeker een 9.De skibus was ook ideaal er was genoeg ruimte.
Gereisd met vrienden in maart 2014

fantastische plek

c.horsmeier, 19-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

hotel Alpenkrone is prachtig hotel goed eten vooral ontbijt prima personeel heel vreindelijk kamers schoon . zeker nog een terug
Gereisd met vrienden in maart 2013

heerlijk genoten

genieters, 28-2-2013

Wij, mijn man en ik hebben een heerlijke week gehad in januari, heerlijk genoten van de mooie winterwandelingen. Hotel was netjes en goed, leuk zwembad, personeel vriendelijk, eten goed. Wij komen hier graag nog eens terug, misschien volgend jaar.
Gereisd met partner in januari 2013

Dat viel tegen.

Monique, 24-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes3

Hotel Alpenkrone in Filzmoos is een hotel wat buiten het centrum ligt. Op zich geen probleem, want er rijdt 1x per uur een bus. Wij waren met de auto en dat was goed te doen. We waren met z'n vieren; 2 volwassenen en 2 kinderen. De kamers vonden wij erg klein. We hadden een 2-persoonskamer waar ze 2 extra bedden bijgezet hadden. De badkamer was ook heel erg klein. Wat fijn aan het hotel is, is dat ze heel kindvriendelijk zijn, met een speelkamer en een tafeltenniskamer en zelfs een (klein) zwembad. Wat ons het meest tegen viel was het eten. De voorgerechten en nagerechten gingen nog wel, niet hoogstaand, maar de hoofdgerechten waren ronduit slecht. Ruderrolade waar je je mes niet doorheen kreeg en enorm taaie rosbief, met heel veel zenen. We vonden het eten zo slecht dat we een aantal keer buiten de deur hebben gegeten. Het personeel in het restaurant is alleen maar aan het rennen. Niet echt relaxed.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

Saai hotel die 2 sterren waard is

Vakantieganger, 24-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het hotel ligt 1.5 km van het centrum en de laatste bus gaat om 5 uur. Als je deze mist moet je naar boven lopen over een steile weg die bij sneeuw erg glad is. Hotel ligt daarom erg geisoleerd en in de avond is er niets te doen. De bar lijkt wel een gevangenis incl tralies. In het hele hotel mag niet gerookt worden alleen in de rokersruimte die tevens als tv kamer dient. Avondeten is goed maar wel weinig, ontbijt is uitstekend. De kamer is erg klein en eenvoudig. Met een beetje pech zit je op de begane grond en bij veel sneeuw heb je geen uitzicht waardoor het lijkt alsof je in een opgesloten ruimte zit. Hotel heeft 4 sterren maar het is naar mijn mening maar 2 sterren waard.
Gereisd met partner in februari 2013

wat een uitzicht

Jf Vercruysse, 18-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

leuk hotel met Zwembad en lekkere keuken,

op mooie hoogte met eein prachtig zicht.

in januari steeds een ballonhappening en je ziet de ballon opstijgen vanuit het restaurant. lekker ontbijt...

men is volop bezig met renovatie van de kamers en het hotel ...

10/10 voor de prijs kwaliteit.....enig nadeel voor een wintervakantie het hote lis redelijk hoog gelegen 4x4 of sneeuwkettingen zijn geen l overbodige uxe !

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Alpenkrone bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpenkrone in Filzmoos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpenkrone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alpenkrone scoort een 8.25 uit 10 op basis van 61 reviews.