Beoordelingen Hotel Alpenkrone****

Alpenkrone****
56 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Alpenkrone****
Filzmoos 133, A-5532, Filzmoos

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpenkrone**** in Filzmoos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpenkrone**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Alpenkrone scoort een 7,9 uit 10, op basis van 56 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpenkrone**** in Filzmoos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpenkrone****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Alpenkrone**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 45 vakantiefoto's van Hotel Alpenkrone**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Oostenrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Salzburg. Vergelijk Hotel Alpenkrone**** met andere accommodaties in Filzmoos.
Even geduld a.u.b.

8,1
7,7
6,2
7,5
Toon score en beoordelingen van:
Met vrienden, Mrt. 2014
"Goede prijs kwaliteiten verhouding"vertalen
van meene
7,0

24-03-2014 Ski gebied in Filzmoos is beperkt maar op korte afstand zijn er volop prima pistes.
Hotel is prima, schoon, goed eten en het personeel is vriendelijk en doen hun best voor de gasten

Met een groep, Mrt. 2014
"Super vakantie"vertalen
lindyvl
8,0

16-03-2014 wij waren hier met 2 volwassene en 6 kinderen tussen de leeftijd van 16 en 20 jaar. Bij aankomst vriendelijk ontvangen. Voor de auto werd meteen een parkeerplaats gezocht. Het eten was goed er was genoeg keuze. Ze bakte altijd extra frietjes voor ons. Voor de prijs was het zeker een 9.De skibus was ook ideaal er was genoeg ruimte.

Met vrienden, Mrt. 2013
"Fantastische plek"vertalen
c.horsmeier
7,0

19-03-2013 hotel Alpenkrone is prachtig hotel goed eten vooral ontbijt prima personeel heel vreindelijk kamers schoon . zeker nog een terug

Met jonge kinderen, Feb. 2013
"Dat viel tegen."vertalen
Monique
3,0
2,0
3,0

24-02-2013 Hotel Alpenkrone in Filzmoos is een hotel wat buiten het centrum ligt. Op zich geen probleem, want er rijdt 1x per uur een bus. Wij waren met de auto en dat was goed te doen. We waren met z'n vieren; 2 volwassenen en 2 kinderen. De kamers vonden wij erg klein. We hadden een 2-persoonskamer waar ze 2 extra bedden bijgezet hadden. De badkamer was ook heel erg klein. Wat fijn aan het hotel is, is dat ze heel kindvriendelijk zijn, met een speelkamer en een tafeltenniskamer en zelfs een (klein) zwembad. Wat ons het meest tegen viel was het eten. De voorgerechten en nagerechten gingen nog wel, niet hoogstaand, maar de hoofdgerechten waren ronduit slecht. Ruderrolade waar je je mes niet doorheen kreeg en enorm taaie rosbief, met heel veel zenen. We vonden het eten zo slecht dat we een aantal keer buiten de deur hebben gegeten. Het personeel in het restaurant is alleen maar aan het rennen. Niet echt relaxed.

Met partner, Feb. 2013
"Saai hotel die 2 sterren waard is"vertalen
Vakantieganger
4,0
6,0

24-02-2013 Het hotel ligt 1.5 km van het centrum en de laatste bus gaat om 5 uur. Als je deze mist moet je naar boven lopen over een steile weg die bij sneeuw erg glad is. Hotel ligt daarom erg geisoleerd en in de avond is er niets te doen. De bar lijkt wel een gevangenis incl tralies. In het hele hotel mag niet gerookt worden alleen in de rokersruimte die tevens als tv kamer dient. Avondeten is goed maar wel weinig, ontbijt is uitstekend. De kamer is erg klein en eenvoudig. Met een beetje pech zit je op de begane grond en bij veel sneeuw heb je geen uitzicht waardoor het lijkt alsof je in een opgesloten ruimte zit. Hotel heeft 4 sterren maar het is naar mijn mening maar 2 sterren waard.

Met jonge kinderen, Jan. 2013
"Wat een uitzicht"vertalen
Jf Vercruysse

18-01-2013 leuk hotel met Zwembad en lekkere keuken,
op mooie hoogte met eein prachtig zicht.
in januari steeds een ballonhappening en je ziet de ballon opstijgen vanuit het restaurant. lekker ontbijt...
men is volop bezig met renovatie van de kamers en het hotel ...
10/10 voor de prijs kwaliteit.....enig nadeel voor een wintervakantie het hote lis redelijk hoog gelegen 4x4 of sneeuwkettingen zijn geen l overbodige uxe !

Met partner, Jan. 2013
"Heerlijk genoten"vertalen
genieters
8,0

28-02-2013 Wij, mijn man en ik hebben een heerlijke week gehad in januari, heerlijk genoten van de mooie winterwandelingen. Hotel was netjes en goed, leuk zwembad, personeel vriendelijk, eten goed. Wij komen hier graag nog eens terug, misschien volgend jaar.

Met partner, Jan. 2011
"Prima prijs kwaliteit verhouding, bediening super!"vertalen
Pieter en Elly
7,0

14-02-2011 Boven verwachting. Lekker en gevarieerd eten. Fijne sauna's.
Bediening erg vriendelijk. Skigebied is klein maar goed voor skier die niet teveel eisen stelt. leuke rode en blauwe afdalingen.
Skibus stopt voor de deur en rijdt ongeveer elk uur.
Wel geisoleerd t.o.v. Ski-Amade gebied (Flachau). Die bus rijdt slechts 3 keer per week (di, wo, do) tegen extra betaling (8 euro retour). Kost veel extra tijd.
Maar overall: leuke vakantie gehad.

Met partner, 2010
"Geweldig!"vertalen
Mel en Bo
7,0

01-06-2010 Wij zijn in januari naar hotel alpenkrone geweest en wij hebben ons daar uitstekend vermaakt!
De mensen waren erg vriendelijk, sociaal en behulpzaam. Het eten was er goed en het hotel heeft een mooie ligging. Naar het dorp lopen was wel een eindje maar er reed ook een bus waar we gratis gebruik van konden maken.

We hadden voordat we op vakantie gingen ook een paar recenties gelezen die behoorlijk negatief waren, wij snappen niet waar ze het vandaan halen. Onze vakantie was TOPP!

Met partner, Mei 2010
"Zeker nog eens"vertalen
Fam Eames
10,0

29-05-2010 Was een geweldig hotel met super service personeel bijzonder vriendelijk zou er zo weer heen gaan en het zeker aan bevelen

1 2 3 4 5 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vind jij het leuk om landgenoten tegen te komen tijdens je wintersportvakantie?

Bent u de eigenaar?