8,5

2 reviews over Appartement Bergblick in het Nederlands

Super plek

Fiona Schoen, 6-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

We zaten in appartement 2,3 en 4. We hebben een geweldige week gehad. De Skibus stopt voor de deur. De ruimtes zijn niet al te groot, maar wij vonden dat niet zo'n probleem.
Gereisd met vrienden in februari 2009

Bodielle, 6-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Uitstekend appartement. We zaten in app.nr.5 en deze had een opp. van maar liefst 80m². Een woonkeuken met zelfs een vaatwasser. Ideaal! Je hoeft eigenlijk niets mee te nemen. Beddengoed, baddoeken en theedoeken is allemaal aanwezig.Tevens konden we sávonds gratis gebruik maken van het zwembad in Hotel Post. Broodjesservice aanwezig, de eigenaar is erg aardig en behulpzaam. Het plaatsje Dienten is prima, maar heeft geen echte apres ski. Nu was dat voor ons met kinderen niet echt nodig, maar er is weinig horeca met leuke terrasjes, barretjes etc. Verder was het erg rustig. Wel veel nederlanders, maar absoluut geen rijen bij de skiliften en heerlijk de ruimte op de pistes. Mooi skigebied. Maria am alm (dorp nabij dienten)is ook zeker een aanrader om te gaan skieen. De skischool was ook dik in orde. De kinderen hebben een geweldige week gehad en wijzelf dus ook.
Gereisd anders in maart 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bergblick in Dienten am Hochkönig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bergblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Bergblick scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.