Hotel Lukashansl ***

Lukashansl
6,4

139 reviews over Hotel Lukashansl in het Nederlands

Best okay voor de prijs.

Annemiek, 13-3-2017

Kamer (met balkon) was prima, douche was super!

Bed was prima, stevig matras, niet doorgezakt ofzo. Hoofdkussen minder, dus als je niet van dons houdt neem dan je eigen kussen mee.

De receptie was zeer slecht bemand.

Lang wachten en roepen om iemand richting de balie te krijgen. Een belletje zou uitkomst bieden!

Geen uitleg over de maaltijden bij het inchecken en bij het uitchecken de sleutel maar op de balie gelegd, net als vele andere gasten..

Het ontbijtbuffet bevatte geen koffie. Ook de bar was op dat moment dicht om het evt te kunnen bestellen. Verder redelijke keus aan broodjes, yoghurt, vleeswaar en kaas.

Avondmaaltijd was okay, geen culinair hoogstandje, maar goed weg te krijgen. Dagelijks de keus uit twee hoofdgerechten en twee nagerechten. En een soepje vooraf. Het saladebuffet was een prima aanvulling hierop.

2 avonden een dinerbuffet, waarvan 1x in de keuken. Inclusief polonaise op feestmuziek!

Barman Robert was wél een echte gastheer, zorgde voor een gezellige sfeer in de hotelbar.

De skibus stopt echt letterlijk voor de deur, maar wij kozen voor eigen vervoer naar de pistes.

Parkeergelegenheid bij het hotel leek karig, maar nadat we de parkeergarage ontdekt hebben bleek er ruimte zat!

Voor de prijs was het een redelijk hotel.

Gereisd met vrienden in maart 2017

Skieweek bergafwaards

V, 10-3-2017

Na een gesprek met de receptie zijn we uiteindelijk gedumpt in een te kleine kamer.. hier over beginnen leidde tot een snau en de.reactie dat er geen andere kamer was.deze week. Fout reisorganisatie werd.iedere.keer gezegd. Al in deze.kamer werden wij vergezeld door minimaal 2 zolvervisjes per avond. De handdoeken doe wij in de ochtend op de grond gooide.lagen die avond netjes opgevouwen, nat en vies op ons te wachten. Van de receptie wel iedere dag nieuwe handdoeken gekregen.  Tot voorkort zei ik het ontbijt valt niiet te verpeste. Maar door.weinig vers fruit, snotterige eieren, het ontbreken aan chocopasta en te weinig broodjes bij laat ontbijten doen ze toch hun best. Om over de geringe hoeveelheid avond eten maar niet te beginnen. Waar doorgaans vrij lang op gewacht moet worden.

4 jaar geleden waren wij ook in dit hotel, was toen prima te doen. Wel ver van uitgaan Zell am See. De trein is hiervoor een optie.

Gereisd met vrienden in februari 2017

prima hotel.

vincent vendel, 9-3-2017

geboekt voor wintersport.

prijs kwaliteits verhouding prima.

het is een echt oostenrijks hotel. moeder en drie dochters. schoon en netjes.

prijs incl. skiepas (234.00) 512 euro half pension.

Gereisd met partner in maart 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Lukashansl bij:

ligging ok, verder geen aanrader

Marloes, 26-1-2017

Deze mensen zijn geen hotel begonnen om het gasten naar de zin te maken. Stralen geen enkele vriendelijkheid of servicegerichtheid uit. Een enkele uitzondering daargelaten. Geen enkele info op de kamer, je moet overal om vragen, àls er al iemand bij dr receptie te vinden is. Eten is matig. En kamer 101 weigeren. Is direct boven de bar, dus de hele avond last van harde muziek.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Sfeervol hotel

MarkV, 3-10-2016

Sfeervol typisch Oostenrijks hotel. Verwacht patina, het is een oud hotel met veel hout dus niet superstrak en hier en daar wat sleets. Na inchecken krijg je je sleutel en moet je het verder zelf maar uitzoeken, ik heb daar geen problemen mee maar niet iedereen zal dat kunnen waarderen. Sanitair in onze ruime kamer was nieuw en dus uitstekend. Wij zaten aan de achterkant en keken uit op de wasgelegenheid met daarboven het zwembad en tuin. Geen balkon. Losse gemoedelijke sfeer. De heer Mayr die steevast in lederhosen rondliep kan tegen een grapje en is een toffe kerel. Ontbijt was uitgebreid en goed en in gezellige eetkamer, avondeten was ook lekker maar porties niet al te groot. Eetgelegenheden slim ingedeeld met allerlei nisjes; gezellig. We hebben 's middags een keer a la carte sauerkraut gegeten en die was buitengewoon lekker.

Geen hotel voor mensen die een zakelijk strak verblijf verwachten.

Ben je zelf een beetje laid back dan zal dit hotel je zeker kunnen bevallen.

+ Veel te zien en doen in de omgeving!

Gereisd met vrienden in september 2016

Zonde van je vakantie en geld

Leon van der Linden, 26-8-2016

Het hotel diende voor ons als start- en eindpunt van de glocknerrunde. Eerste overnachting was prima. Tweede overnachting was anders. Het hotel was overboekt dus we sliepen hier in een bijgebouw. Hier was echter geen internet. Toen ik vroeg waarom dat niet zo was, in tegenstelling tot de eerste overnachting, werd me gevraagd waarom ik zo zeurde. "Het was toch gratis"? Logisch, gratis geen internet op de kamer is natuurlijk best wel een goede service.... Op de kamer: beddengoed zat onder de vlekken, het douchegordijn zat onder de schimmel. Eten: op zijn zachtst gezegd niet zo bijzonder. Smaakloos en verreweg het minste van alle hotels en hutten van de glocknerrunde.
Gereisd anders in augustus 2016

Nooit meer

Jeanne Smit, 14-8-2016

Hotel from hell. Onvriendelijk personeel, vies hotel,zeer karige kamers. Wij hebben rechtsomkeer gemaakt. Vreselijk!s spookhotel nieuw en oud gedeelte. Ontbijt zeer slecht!
Gereisd met partner in augustus 2016

Niet ons hotel, beetje oudbollig met alles.

Arjan, 30-6-2016

Beetje verwend door 1e hotel, viel Lukashansl wel erg tegen. De entree deed ons denken alsof je een stationshal binnen liep, niet echt gezellig dus. Kleine donkere hotelkamer en alleen wifi rond de bar. De 1e maaltijd kwam in onze beleving zo uit de buurtsuper en magnetron, een kok (of hulpje) met weinig fantasie ook voor de 2e avond, al was het toen iets beter. In onze beleving is het geheel toe aan een algehele frisse opknapbuurt.
Gereisd met partner in juni 2016

slecht eten

nathalie, 16-5-2016

was met een groep voor opleiding anwarter

bediening personeel in de eetzaal niet vriendelijk ......... en ook niet behulpzaam (daar ik door een ongeval niet meer zo mobiel was , moest mijn vriendin eten halen en hebben 2x geen eten gehad daar er echt te weinig was) (maar ik mocht wel krukken lenen van het hotel voor te gebruiken)

......

eten met de groep was echt niet lekker

........

eten als je op terras zat (dus betalende klant) viel mee in ieder geval lekkerder dan het eten dat wij als groep voorgeschoteld kregen

Gereisd met vrienden in mei 2016

Een degelijk verblijf

Dhr. Schuijtemaker, 26-2-2016

Tijdens ons verblijf zaten we op een zeer ruime kamer. De badkamer was net gerenoveerd met twee verschillende douches. We hadden een uitzicht op de tuin en berg achter het hotel.

Er zijn niet veel extra’s op de kamer maar wel zeer ruim en warm. Het ontbijt is voldoende en het is altijd mogelijk meer te vragen. Ook bij het avondeten is dit het geval.

Het is een typisch Oostenrijks hotel waar degelijkheid zichtbaar is. Het hotel wordt al 3 generaties door één familie gerund. Deze familie sfeer is zichtbaar in het hotel en zorgt volgens ons voor een toegankelijke sfeer.

Het is een klein dorpje met de benodigde faciliteiten en een de skibus voor de deur. We zijn ook een paar dagen met de auto naar de skipiste gegaan waar ruim voldoende parkeergelegenheid is.

Gereisd met partner in februari 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Lukashansl bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lukashansl in Bruck an der Großglocknerstraße , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lukashansl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lukashansl scoort een 6.36 uit 10 op basis van 147 reviews.