Gasthof Hirschenwirt **

Gasthof Hirschenwirt **
5,3

Matig

3 reviews over Gasthof Hirschenwirt in het Nederlands

Ideaal voor fietsers, gezellige Oostenrijkse sfeer

Jan Van Acker, 19-9-2009

Wij verbleven er enkele dagen om de oude stad te bezoeken (we waren wel met de fiets want oude stad = 3 km fietsen)
Gereisd met partner in juli 2009

Eenvoudig maar goed gasthof

fam Didden Koudekerk aan den Rijn, 9-1-2009

Kapotte tv werd met een uur vervangen, het ontbijt en diner waren goed voldoende keuze de ligging was zeer goed een veel zon.
Gereisd familie in december 2008

R. Westerhof, 7-1-2008

was als eenvoudig omschreven echter bleek Hirschenwirt al 5 jaar failliet te zijn en sinds kort in gebruik, werd ons verteld door een "einheimischer"

het was er niet schoon en 5 jaar stof was overal aanwezig, verder bleek er geen receptie of toezicht te zijn waardoor andere hotel gasten veel overlast konden veroorzaken, door te klagen bij Hotel Lukashansel kreeg ik gewoon een telnr van de politie om geluidsoverlast te melden !!! daar zijzelf hier niets aan konden doen, schandalig gewoon zulke eigenaars die het niets kan schelen.

het was niet alleen een eenvoudige accommodatie maar er was ook achterstallig onderhoud, deuren waarin gaten waren, deuren welke niet lichtdicht waren, stoffige kamers, en scheuren in badkamer tegels, vaste douchekraan welke gericht was buiten de douchebak, krakende houten vloeren bij lichte loop door de kamer waardoor je andere ook overlast bezorgde.

Gereisd anders in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Hirschenwirt in Bruck an der Großglocknerstraße, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Hirschenwirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Hirschenwirt scoort een 5.33 uit 10 op basis van 3 reviews.