9,3

Uitstekend

WebsiteLink naar website

• Ligging t.o.v. pistes9,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Wildkogel Resort***** bij :

62 reviews over Appartement Wildkogel Resort in het Nederlands

Aan te raden! Sfeervol, luxe en gastvriendelijk!

Tim, 15-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Met de familie (7personen) een weekje skiën. Elk jaar ergens anders voor de afwisseling. Echter gaan we volgend jaar hier vrijwel zeker weer heen! Wat was dit een prachtplek! Van alle gemakken voorzien, wat het relaxen na een dag skiën zeer prettig maakt. Ook is er veel gezelligheid. Een leuke après-ski hut, lounge etc.

De Welness (zwembad, sauna, massage, etc.) is zeer luxe.

Toen we aankwamen bleek de reisorganisatie de boeking verkeerd of onvolledig door te hebben gegeven. Dit is natuurlijk geheel buiten de schuld van het resort af, maar toch hebben ze gelijk alles op alles gezet om het nog te realiseren, beter zelfs: Penthouse upgrade!

Gereisd met vrienden in maart 2017

Prima uitvalsbasis voor een actieve vakantie

Astrid Hagels, 27-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Appartement en locatie zijn perfect. De handdoeken service was verwarrend. Eerst schone handdoeken na 3 dagen, daarna elke woensdag. De extra gehuurde sauna handdoeken werden niet gewassen. Omdat we deze wel voor de deur hadden gelegd na een week waren ze wel meegenomen. We konden geen schone krijgen zonder eerst weer 5,- pp te betalen. Ook is het resort niet aangesloten bij de Nationale Park Sommercard. Daardoor loop je veel kortingen mis. Bij veel appartementen /hotels krijg je deze kaart wel. De door Wikdkogel aangeboden gästekarte geeft slechts enkele euro's korting. De activiteiten van Wildkogel Outdoor Life is Nederlands en heel erg leuk en goed.
Gereisd familie in juli 2016

Fantastisch verdient een dikke 10!

Jeanet, 3-5-2016

Resort is fantastisch!!!!

Zeer vriendelijk ontvangst, rondleiding door het gedeelte gehad waar wij verbleven.

Mooi zwembad, sauna en kleinschalige fitness.

Inrichting appartement zeer luxe.

Broodjesservice, handdoekenwissel na 3 dagen.

Auto parkeren in de ondergrondse parkeergarage.

Ik geef ze een dikke 10!!!!

Gereisd familie in mei 2016

Prachtig! Volgend jaar weer.

J. Klinkenberg, 9-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super mooi en warme uitstraling.

Prachtig appartement, zwembad en wellness en ook nog eens naast de ski lift.

2 privé parkeerplaatsen in de garage naast de verwarmde ski opslag.

Zeer sfeervolle restaurantjes op loopafstand.

Elk appartement zijn eigen WiFi router met zeer goede bandbreedte.

Gereisd met vrienden in januari 2016

Super "Bauernhaus"

fam Kappers, 21-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

slaapkamers hebben weinig haken voor wintersportkleding, slaapkamer zijn aan de kleine kant., maar niettemin een Superhuis!!
Gereisd familie in december 2015

Geweldig appartement

Fam. Klijn, 25-8-2015

We hebben 2 weke in appartement Muhlbach (top2) op de begane grond gezeten, grote klasse!

Wel hinder gehad van de Arabische families die de kinderen tot zeer laat in de avond buiten lieten zonder toezicht.

Sauna is erg mooi het zwembad ook maar is niet al te groot. De omgeving is schitterend!

Gereisd familie in augustus 2015

Mooi verblijf

Mace, 4-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi, ruim en goed ingericht appartement en mooie locatie. Vriendelijk personeel.

Zwembad aan de kleine kant en grootste min-punt is het vele lawaai tot laat in de avond. Totaal geen respect voor de gasten die voor de rust komen. Veel arabic gasten die niet aan de mede bewoners denken.

Gereisd familie in juli 2015

Super

mvdb22, 3-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prachtig appartement! Keuken met goede apparatuur. Twee badkamers. Heerlijke bedden. Groot terras. Eigen parkeerplaats in de grote parkeergarage. Mooi zwembad en wellness. Vriendelijk personeel. Eigenlijk is alles top. Wel even wennen aan de vele moslims welke in de zomer hier verblijven. Vooral aan de gesluierde dames. In de zomer geen broodjesservice. Handdoeken wissel 1x per week. De kosten voor schoonmaak hoog. Voor de luxe betaal je uiteraard wel. Vlakbij de skilift, skiverhuur en skischool. Prima restaurant met redelijke prijzen in het complex. Voor de kleine kids mag de speelruimte wat uitgebreider.
Gereisd familie in juli 2015

Fantastisch..........

Massy, 6-3-2015

Geweldig appartement.

Kan niks verzinnen wat niet goed kan zijn.

Gereisd familie in maart 2014

Hierna valt ieder appartement tegen

Annet van der. Meule, 23-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Afgelopen week een heerlijke week wintersport gehad in dit resort. Het appartement is uitmuntend, heel sfeervol ingericht van alle gemakken voorzien. Ik was hier met mijn zus en en zes kinderen. We hadden drie douches en een bad tot onze beschikking. In iedere slaapkamer een televisie en in de woonkamer twee televisies, zeer luxe dus. We hadden Nederlandse televisie
Gereisd met vrienden in februari 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Wildkogel Resort in Bramberg am Wildkogel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Wildkogel Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Wildkogel Resort scoort een 9.33 uit 10 op basis van 72 reviews.