Beoordelingen Appartement Wildkogel Resort*****

Wildkogel Resort*****
48 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Wildkogel Resort*****
Mühlbach 9/2, A-5732, Bramberg am Wildkogel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Wildkogel Resort***** in Bramberg am Wildkogel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Wildkogel Resort***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Wildkogel Resort scoort een 9,6 uit 10, op basis van 48 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Wildkogel Resort***** in Bramberg am Wildkogel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Wildkogel Resort*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Wildkogel Resort***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 32 vakantiefoto's van Appartement Wildkogel Resort***** vinden. Je kunt 2 video's van Appartement Wildkogel Resort***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Oostenrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Salzburg. Vergelijk Appartement Wildkogel Resort***** met andere accommodaties in Bramberg am Wildkogel.
Even geduld a.u.b.

9,5
9,3
9,1
9,9
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, 2014
"Verslavend!!!"vertalen
Chantal
10,0

15-02-2014 Inmiddels al meerdere keren bezocht en het kriebelt direct om weer te boeken. De gondel is echt direct naast het resort en de appartementen zijn luxe, maar ook knus.
in elk appartement waar we zijn verbleven super uitzicht. En de mensen in het dorp zijn erg vriendelijk en gastvrij.
Zowel bij het boeken als bij ontvangst zijn nederlands sprekende mensen, maakt het toch altijd makkelijker om dingen te vragen. Ze zijn virendelijk en behulpzaam.
Helemaal top is het zwembad en wellness waar je na een dag skieen kan relaxen en daarna aanschuiven in het restaurant in het resort.
Kortom ik ga weer boeken voor deze winter!

met jonge kinderen, Feb. 2014
"Wat een heerlijke kindvriendelijke skivakantie"vertalen
mamavanBB
10,0

21-02-2014 We hebben gelogeerd in een 6 persoon appartement met 2 volwassen, 1 peuter en 1 baby. Voor beide kindjes een bedje en kinderstoel aanwezig!! En we hebben zelf een dubbele kinderwagen bij de receptie gehuurd!! Wat een fantastische accommodatie en mooie skipistes en ook nog eens mooi weer gehad!! Beter kan het gewoon niet!! De dame van de receptie is vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad heerlijk en het uitzicht fantastisch. Fijn dat er in de ochtend verse broodjes en croissants gebracht worden.

met partner, Sept. 2013
"Alle seizoenen bied deze plek veel...!"vertalen
Tops
9,0

20-10-2013 In oktober verbleven we een week in een van de appartementen.
Wat een geweldige inrichting en dan heb ik het nog niet eens over de wellness met sauna's en zwembad. De keuken en het sanitair is ook smaakvol uitgevoerd. De streek heeft buiten de wintersport ook veel te bieden. Voor het toerisme is in vele wandelroutes en fietsroutes geïnvesteerd. Deze routes worden uitstekend aangegeven en zijn zeker de moeite waard. Met om de hoek aan verhuur van krachtige elektrische fietsen hadden we geweldige ervaringen. Het appartement is uitstekend tot fraai ingericht. Alles erop en aan en met veel ruimte en terras. Dichtbij is een uitstekend lokaal restaurant met zeer vriendelijke prijzen. Ideaal en zeer smakelijk/ voordelig en je hoeft niet meer te rijden. Kortom...het is ons uitstekend bevallen en dus ook buiten het wintersport seizoen. Het is heel moeilijk om een negatief puntje van kritiek te vinden. Degene die dit leest moet het zelf maar eens ervaren.

met oudere kinderen, 2013
"Luxe comfortabele appartementen"vertalen
Hans
10,0

04-04-2013 We bezochten het Wildkogel Resort in januari 2013. Het resort was nog niet geheel afgebouwd maar sauna en binnen/buiten zwembad waren fantastisch. Volgend winterseizoen moet alles klaar zijn en gezien de voortvarende aanpak van het bouwplan zal dat zeker lukken.
Het gehuurde 4 kamer appartement was zeer luxe-design-ingericht met kookeiland,openhaard en flatscreens in alle kamers. Een heerlijk appartement ook voor de niet-skiende thuisblijvers. Ligging naast de skilift naar het Wildkogel-Arena skigebied en de diverse restaurants in de omgeving maakten ons verblijf daar tot een groot ski-feest.

met jonge kinderen, Mrt. 2013
"Fantastische locatie!"vertalen
M.C. Luitjes
10,0

25-03-2013 Wij hebben een heerlijke week gehad in het "Wilkogel" Resort te Bramberg.
Modern en ruim van opzet, groot terras waar het ook zomers goed toeven moet zijn. Werkelijk alles was aanwezig in het appartement. Uitzicht op de bergen en direct gelegen aan de pistes.Na het skiën was het heerlijk vertoeven in de sauna of het zwembad.
s'Morgens wakker worden met heerlijke verse broodjes aan de deur. Super!
Dus voor ons rede om er zeker nog een keer terug te komen.

met jonge kinderen, 2013
"WAUW!!"vertalen
anneandfriends
10,0

15-03-2013 Met vriendin en twee kleine kids net voor de kerst een lang weekeind wezen skien! Wat een toplocatie, heerlijke wellness, mooi appartement, lekker dicht bij de lift en wat een mooi skigebied!!! Volgend jaar zeker weer!!

Feb. 2013
"Aangenaam verrast !!!"vertalen
Frederik Constandt
9,0

28-02-2013 Voor we aankwamen had ik reeds zeer veel informatie over het resort verkregen aangezien ik geinteresseerd was om een appartement te kopen. Wel vroegen wij ons af of alles wel zo zou zijn als men voorstelde in de folders en op internet. Ik moet eerlijk toegeven dat wat men aanbiedt ook realiteit is ! De appartementen zijn modieus en ruim ingericht, alles is voorhanden en ook de ontbijtservice is een pluspunt. De ligging aan de lift is echt een comfort. In de buurt zijn er een paar toffe resto's en bars.
Eerder klein maar wel familiaal skigebiedje. Daarentegen is de rodelbaan een echte aanrader !!!

met oudere kinderen, Feb. 2013
"Heerlijke luxe in een gemoedelijke omgeving"vertalen
M. de Visser
8,0
10,0

28-02-2013 Appartement is dicht bij de skilift gelegen, maar ook dicht bij het dorp. Een klein dorp maar alle voorzieningen zijn aanwezig. De mensen zijn echt supervriendelijk. De rodelbaan is echt helemaal geweldig! Zeker voor de pubers en ook leuk om s-avonds te doen

met jonge kinderen, Feb. 2013
"Wederom fantastisch"vertalen
Rogier
10,0

24-02-2013 Na onze super ervaring tijdens de vorige wintersport zijn wij nogmaals naar Wildkogel resort geweest. Wederom was het fantastisch! We waren nu met in totaal met 4 volwassenen en 6 kinderen en dit gaan we zeker nog een keer doen! Vooral de luze, de ruimte en het feit dat bijna alles op 100 meter lopen zit is uniek. Daarnaast is het echt bijzonder hoe rustig dit skigebied nog is vergeleken met omliggende grote gebieden. Wij zaten zelfs met locale mensen uit Kitsbuehel in de lift die in het hoogseizoen in Bramberg gingen skien omdat het daar veel rustiger is. Wanneer maak je het nog mee in een crocus week dat je aankomt skieen terwlijl er geen wachttijd is bij de lift! Hier dus!

met een groep, Feb. 2013
"Komen zeker terug!"vertalen
Judith
8,0
10,0

20-02-2013 Mooi resort op slechts 50 meter van de lift, beter kan echt niet. De appartementen zijn ruim opgezet, voorzien van alle gemakken en mooi ingericht. Het zwembad, de sauna's en de ontbijt service maken het helemaal een plek om regelmatig naar terug te keren. De Wildkogel arena is een prettig ski gebied met goed onderhouden pistes en leuke restaurants op de berg.

1 2 3 4 5 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat is voor jou het belangrijkst bij de keuze voor een stedentrip?

Bent u de eigenaar?