Vakantiehuis Wellness Haus Kitzbüheler Alpen

Wellness Haus Kitzbüheler Alpen
9,5

• Ligging t.o.v. pistes8,6

22 reviews over Vakantiehuis Wellness Haus Kitzbüheler Alpen in het Nederlands

Fantastisch huis!! met 13 personen Super!

Fam. Neven, 21-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Mooie aparte kamer voor de kinderen.

Voor 13 personen was de eet- en woonkamer aan de kleine kant.

Gereisd met vrienden in februari 2017

TOP huis

Jeroen, 14-8-2017

Keurig huis, beetje groot voor 4 personen, maar van alle gemakken voorzien. Ligging is vrij centraal t.o.v. bezienswaardigheden, maar wel 15 tot 30 min rijden. Vaak zijn foto's mooier dan de werkelijkheid. In dit geval is het andersom. Met veel plezier 2 weken verbleven en van alle gemak en comfort gebruik gemaakt. TOP huis.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Een heerlijk mooi, schoon en ruim vakantiehuis

Fam Speksnijder/mourits, 1-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

We hebben een fantastische zomervakantie gehad in bramberg am wildkogel! Er is zoveel te doen in de omgeving dat we elke dag op stap gingen (aanrader is om de Salzburgerlandkaart te kopen!) tuin is wel wat klein maar kids hebben zich heerlijk vermaakt op de trampoline ! Mooi en comfortabel huis, bedden zijn super!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Comfortabel huis geschikt voor grote groep.

Kristel, 11-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi, schoon en gezellig huis met alle benodigdheden aanwezig voor een comfortabele vakantie voor kinderen en volwassenen. Er is aan alles gedacht: na het skiën gingen de kids bv. op de trampoline in de tuin terwijl we buiten hebben gebarbecued.

De skipiste is niet op loopafstand maar in 3 minuten ben je met de auto bij de grote skilift met een goede parkeerplaats.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Comf. huis op korte afstand van diverse skipistes

Jannie, 12-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Groot huis voor 14 personen (12 p. max aan grote eettafel). Wel extra tv/speelkamer voor kids. Met sauna, ruime en gezellige slaapkamers. En max. 10 min. lopen naar skibus of zelf met auto naar diverse skigebieden (5 of 30/40 min. rijden afhankelijk welk skigebied: Bramberg, Kitzbuhl of Gerlos bijv.) indien super-ski-pas.
Gereisd met vrienden in maart 2017

Een fijn huis om je vakantie door te brengen.

Zijlstra, 7-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

We hebben afgelopen januari met 2 gezinnen (13 volwassen en een baby) gebruik gemaakt van dit huis, het huis is van alle gemakken is voorzien. We hebben van een heerlijke skivakantie genoten. We zouden het zo nog een keer overdoen.
Gereisd met vrienden in januari 2017

Goede vakantie

Berghmans, 7-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Met 8 volwassenen en 3 kinderen in het comfortabele huis mogen verblijven. Voldoende ruime woonkamer met tv en mooie kachel om in de avond gezellig te zitten, tevens de ruime tafel was prettig om allen samen te kunnen eten. Grote open keuken volledig uitgerust met voor ons alle wenselijke benodigdheden. Ook prettig was de bijkeuken met droger en wasmachine, extra koelkast en vriezer, ski rek en schoendroger. Deze was ook direct via de achterom te bereiken om zo met natte spullen niet binnen door te hoeven lopen. Extra ontspanningskamer is met grote groepen ook welkom om toch soms op te splitsen of de kinderen apart te laten spelen. Twee luxe badkamers met in de wellness nog een inloop douche en wastafel en dus eigenlijk 3 badkamers. Sauna ruim genoeg en mooi, heerlijk jacuzzi bad voor 2 personen. Slaapkamers met prima bedden, voldoende extra dekens en ook niet te vergeten met kinderen voldoende dikke muren en goed isolerende deuren waardoor er voldoende van de nachtrust genoten kan worden. Dit alles gelegen in een prachtig pittoresk dal, oogt nauwelijks toeristisch. Hoewel geen ski-in en -out toch kort bij de Panorama bahn (1,5km) richting Kitzbuhel waar wij goed geskied hebben. De tocht per ski tot Kitzbuhel goed te doen. Bramberg gezellig dorpje waar wij helaas alleen gerodeld hebben. Bramberg als skigebied lijkt wel voor families met skiënde kinderen een uitstekende keus, voor de kilometervreters mogelijk wat klein maar dan zijn Kitzbuhel en evt Zillertal makkelijk bereikbaar. Heerlijk gegeten bij Fliegetbichel (tip van de eigenaar). Tot slot voortreffelijke communicatie met de eigenaar. Kortom een geslaagde vakantie waarbij wij graag nog eens terug komen!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Fantastisch huis, voldeed aan alle verwachtingen

Goud, 24-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Haus Kitzbuhleralpen is een genoegen om in te verblijven. Het is van alle gemakken voorzien voor 14 personen: geweldige bedden, badkamers, sauna en groot bubbelbad. Als bonus zijn een wasmachine en -droger aanwezig in de droogkamer voor de skispullen. In de ruime TV kamer zijn tientallen DVD's voorhanden.

Het huis ligt op 5 minuten rijden van de pistes en het centrum. De bakker is op loopafstand.

In het dorp lag geen sneeuw maar de pistes waren tot het middenstation goed geprepareerd en er is volop geskied en gesnowboard.

Over de Nederlandse eigenaar niets dan lof.

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

Super locatie met vrienden!

Esther, 14-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een super ruime vakantie woning met alle voorzieningen, zelfs een TV kamer(bioscoop). Heerlijke omgeving om met vrienden of familie te genieten van een fantastische vakantie. Dit huis is voor ons voor herhaling vatbaar! Huis is gelegen in een klein dorpje(rustiek) nabij diverse mooie attracties; krimmler wasserfalle, groot natuurpark en grandioze bergen. Kortom een heerlijke omgeving voor de freak!
Gereisd met vrienden in juli 2016

Wellness, ook zonder die faciliteiten te gebruiken

Robin, 17-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wat een waanzinnig fijn vakantiehuis. Het is meer dan compleet, fijn ingericht, super goed verzorgd en een oase van rust. We hebben niets kunnen ontdekken dat niet goed was. De wellness faciliteiten hebben we niet gebruikt, alhoewel deze er prachtig uit zagen, maar we zijn er niet aan toegekomen. Desondanks was onze vakantie toch doorspekt met wellness. Naast de inrichting was ook de informatie die we tot onze beschikking hadden super geregeld.

We waren er met mijn ouders van 81 en 82 jaar en die hadden alle faciliteiten op de begane grond. Ideaal.

De mensen in het dorp en de buurt waren er super vriendelijk en de omgeving is 100% mooi! In no time ben je bij de prachtige krimmler watervallen, rij je de geweldig mooie Gerlospass op, sta je met je voeten in de sneeuw op de kitzsteinhorn bij Kaprun en kijk je je ogen uit op de hochalpenstrasse naar de hoogste berg van Oostenrijk, de Grossglockner. Steden bekijken als Zell am See of Kitzbuhel is ook goed te doen en je kunt er lekker eten.

We hopen hier vaker te mogen zijn.

Gereisd met vrienden in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Wellness Haus Kitzbüheler Alpen in Bramberg am Wildkogel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Wellness Haus Kitzbüheler Alpen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Wellness Haus Kitzbüheler Alpen scoort een 9.53 uit 10 op basis van 23 reviews.