9,3

Uitstekend

• Ligging t.o.v. pistes10,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel NaturResort Senningerhof bij :

3 reviews over Aparthotel NaturResort Senningerhof in het Nederlands

Een hartelijke aanbeveling voor dit tophotel

ligt55, 5-9-2011

Wij bevelen deze prachtige plek met de beste prijs-kwaliteit verhouding die we ooit hebben meegemaakt, van harte aan!

Wij vonden het zo geweldig dat we 2 nachten bijboekten.

Het 1 jaar oude resort is veruit het mooiste gebouw in het dorp/gebied en het interieur is luxueus en volledig in stijl.

De 2p-kamers zijn niet al te groot maar we hebben in menig ander hotel mindere kamers gezien voor meer geld, de familie kamers daarentegen zijn voor zowat dezelfde prijs uitzonderlijk royaal en de appartementen zijn helemaal het beste voor maar een paar euro pp meer!

Check hun website voor foto's van de kamers, het (ontbijt) restaurant en zeer mooie spa / wellness verdieping!

De autoriteiten hebben aan deze accomodatie terecht 4 sterren toegekend, maar de kamerprijzen zouden een 2 sterren hotel niet misstaan.

Het personeel en de eigenaars zijn bijzonder gastvrij en behulpzaam en de stemming informeel.

Ivm ruimtegebrek kan ik niet verder uitweiden dus boek en zie het zelf!

Gereisd met partner in augustus 2011

reaktie op onderstaande recensie

ligt55, 5-9-2011

Nadat wij hier verbleven hebben (zie volgende recensie) zag ik onderstaande mening over het appartment en daar wil ik graag apart op ingaan.

Het Senningerhof is een hotel, geen appartmentencomplex.

In welk appartement komt er dagelijks een kamermeisje met schoonmaak en schoon linnengoed, is ontbijt inbegrepen en is er geen toeslag voor eindschoonmaak?

In Senningerhof is dat alles bij de schappelijke, zelfs laag te noemen, prijs inbegrepen !

Dan is het o.i. niet redelijk te verwachten dat je voor dat geld ook nog alle huishoudelijke toebehoren ter beschikking krijgt die je in een gewoon appartment vindt.

Gereisd met partner in augustus 2011

Een lokatie om terug te komen

ak00bv, 24-3-2011
    • Ligging t.o.v. pistes10

In mrt een weekje wezen skien met 4 volwassenen. Het hotel ligt onderaan de rodelbaan/dalafdaling/gondellift. Lokatie is super alleen tijdens ons verblijf lag er onvoldoende sneeuw om tot aan het hotel te skien. Hotel is in dec 2010 gereed gekomen dus alles was nog helemaal nieuw. Wij verbleven in een appartement welke kompleet netjes en schoon was ingericht. Alleen over de keuken een opmerking. De keuken zelf was kompleet, vw, oven, 2 pits kookplaat, en een koelkast met vriesvak. Er was alleen geen inrichting bij enkel 4 glazen. We zouden voor een inrichting, bestek, borden,mokken, koffiezetaparaat en waterkoker 35 euro per dag moeten betalen. Ter plaatse konden ze niet goed uitleggen waarop die 35 euro was gebaseerd. Uiteindelijk zijn we er met de overigens zeer vriendelijk eigenaresse wel uitgekomen. Het ontbijt was goed elke ochtend de mogelijeid voor een gekookt of gebakken eitje .

Het skigebied is goed voor de gemiddelde skier met veel eettentjes

Gereisd met vrienden in maart 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel NaturResort Senningerhof in Bramberg am Wildkogel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel NaturResort Senningerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel NaturResort Senningerhof scoort een 9.33 uit 10 op basis van 3 reviews.