Appartement Alpenchalet am Wildkogel *****

Appartement Alpenchalet am Wildkogel
Alpenchalet am Wildkogel
9,3

• Ligging t.o.v. pistes5,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Alpenchalet am Wildkogel bij:

3 reviews over Appartement Alpenchalet am Wildkogel in het Nederlands

Prachtig chalet in mooie omgeving

Berendschot, 19-9-2012

Begin mei zijn we met onze zonen van 15 en 17 in deze schitterende chalet geweest.

Wij hadden de beneden woning: Heerlijk ruim, zeer comfortabel met o.a. aparte badkamers, en prachtige afgewerkt met oog voor stijl en details.

Natuurlijk hebben we vanaf het grote terras in alle rust genoten van een geweldig uitzicht op de omgeving.

We zijn er ook lekker er op uitgetrokken: De berg op, of het leuke dorp Bramberg in, richting het westen de sneeuw opgezocht, en in Bramberg fietsen gehuurd, heerlijk richting Mittersill en Zell am See gefietst en met de trein terug, enz.

We hebben het getroffen met het weer, maar ook anders zouden we ons prima vermaakt hebben.

Vrienden van ons hadden het grotere boven appartement, wat binnendoor fraai met elkaar verbonden is.

Een prima vakantieadres voor 2 tot 14 personen.

We gaan er zeker nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2012

Zeer luxe woning met schitterend uitzicht

Marielle, 11-6-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

In februari 2012 zijn wij (2 volwassenen en 2 kinderen van 11 en 13 jaar) in de woning Kristall geweest. Echt een prachtig appartement voorzien van alle gemakken en zeer luxe ingericht. Het uitzicht is schitterend!

Het skigebied is zeer groot met veel mogelijkheden om je meerdere weken te vermaken.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

Heerlijke plek!

Monique, 1-5-2012
  • Ligging t.o.v. pistes4

Wij (4 volwassenen, twee kinderen) hebben in februari 2012 een week doorgebracht in Smaragd , onderdeel van het nieuwe chalet van Nederlandse eigenaren. Wij hebben genoten! Het chalet ligt op een berg en het uitzicht is dan ook fantastistisch. Het appartement is heel modern en ruimtelijk (luxe) ingericht en heeft een heerlijke wellness. Het chalet bestaat uit 2 appartementen (Kristall en Smaragd). Eigenaren hadden in onze vakantieweek eigenlijk zelf gebruik willen maken van Smaragd en gingen voor ons in het kleinere Kristall zitten. Dat hebben we erg gewaardeerd. Een tweetal niet-skiënde volwassenen hebben veel tijd doorgebracht in het huis. Mede door de prettige ambiance en het feit dat het chalet van alle gemakken is voorzien, hebben wij/zij een prettige tijd gehad.

Wij kunnen dit Chalet zeker aanbevelen!

Gereisd met vrienden in februari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alpenchalet am Wildkogel in Bramberg am Wildkogel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alpenchalet am Wildkogel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Alpenchalet am Wildkogel scoort een 9.33 uit 10 op basis van 3 reviews.