Hotel Landhaus Angerhof *****

Landhaus Angerhof
9,2

• Ligging t.o.v. pistes8,4

42 reviews over Hotel Landhaus Angerhof in het Nederlands

Heerlijke vakantie in mooi dal

Fam. de Jong, 13-9-2017

Landhaus Angerhof is een zeer goed uitgangspunt voor een heerlijke zomervakantie in het Gasteinertal. Het ligt op loopafstand van goede supermarkten en dichtbij Bad Hofgastein. Ook verschillende liften/kabelbaantjes de berg op zijn allemaal met een paar autominuten bereikbaar. Er is genoeg te doen om een paar weken te vullen. Landhaus Angerhof is een heerlijke plek om te verblijven. Wij hadden een appartement op de begane grond met een slaapkamer met ruimte voor 4 personen. De woonkamer/keuken is prima en alle benodigde apparatuur is er. Pluspunt is de gezamenlijke woonkamer waar je gebruik van kunt maken, waar ook diverse spelletjes liggen. De tuin is super, genoeg ruimte voor de kinderen om rond te rennen, verstoppertje te spelen en voor de volwassenen om lekker een boekje te lezen en van het mooie uitzicht te genieten. Heel erg fijn is het verwarmde zwembad. Wat is fijner na een wandeling nog een plons in het zwembad. Bovenal zijn Marcel en Cora zeer vriendelijk en servicegericht, hebben leuke tips en zijn lief voor de kinderen. Wij hebben zowel in 2016 als 2017 bij Landhaus Angerhof onze zomervakantie gevierd en sluiten niet uit dat nog een keer te doen. Kortom, een aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

We hebben een super mooie en fijne vakantie gehad.

Fam. kortenschijl, 22-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat een fantastische plek om met kinderen te verblijven. De enorme gastvrijheid en vriendelijkheid van de eigenaren was super. Met alle vragen kon je bij ze terecht.

De kinderen hebben zich hier helemaal thuis gevoeld. Ze kunnen alle kanten op zonder dat wij ons ergens zorgen over hoeven te maken. Door de lange oprit ernaartoe kunnen ze niet zomaar een drukke weg op.

Er was ook van alles te spelen voor ze zowel binnen als buiten. Geen moment hebben ze zich verveeld.

Als de kids ' s avonds op bed lagen konden wij lekker genieten van het kampvuur.

Het verwarmde zwembad is ook super fijn en hebben we heel wat uurtjes in doorgebracht, ook 's avonds

We hebben echt genoten en komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Voor de 11e keer hier een top vakantie gehad!

Peter Brink, 10-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prachtige omgeving, een heel fijn buitenzwembad bij de appartementen, heel kindvriendelijk, kleinschalig, schone appartementen, prima bedden,met een hele aardige en attente gastheer/gastvrouw. Echt een verblijf om van daaruit dingen te ondernemen, maar ook een prima plek om te ontspannen.

Iets niet goed: ik zou niet weten wat.

Gereisd met partner in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Landhaus Angerhof bij:

Ruimte, vrijheid, gastvrij, alsof je thuiskomt!

Monique van der Wal, 10-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een sfeervolle ambiance waar je de vrijheid hebt rondom het huis. Ligt een stuk van de doorgaande weg af wat voor de rust ten goede komt. Het zwembad bij de appartementen is ideaal voor jong & oud na een dag in de bergen vertoefd te hebben. Langs het zwembad staan er 5 ligbedden en 2 enorme parasols voor vrij gebruik. De appartementen hebben allemaal een afwasmachine, voldoende keuken gerei en heerlijke bedden. Zomers is de gemeenschappelijke woonkamer open voor iedereen waar je met wat mindere mooie dagen heerlijk een boek kunt lezen, spelletjes doen met je kopje koffie of gewoon s' avonds met andere gasten kunt vertoeven. Voor de kinderen is er een leuke ruimte waar zij zich kunnen vermaken met de X-Box. Buiten het huis in de grote tuin zijn er voldoende verschillende zitjes voor je ontbijtje/lunch/avond eten in de zon, op het gras voor een jeu-de -boules of badminton spelletje. Ook is er een mogelijkheid om met je gezin te bbq. In de omgeving zijn er enorm veel dingen te doen!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Gastvrij Oostenrijk op z’n best Sportief & relaxed

Anita Singendonk, 1-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Cora & Marcel zijn enthousiaste gastvrouw & gastheer. Zonder zich op te dringen geven ze net die leuke tips waar je naar op zoek bent en laten je je thuis voelen. Echt vakantie gevierd!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Super

Wilmer Verbree, 4-1-2016

Leuk, met leuke eigenaren
Gereisd met oudere kinderen in december 2015

Echt vakantie doordat je kinderen zich vermaken!

Esther, 18-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dit is echt een geweldig adres. Leuke appartementen met echt goede bedden zodat je uit kan rusten. Er is heel veel te doen in de omgeving: je kan de berg op met bergliften, naar gletsjers, grotten en verder ook wandelen of fietsen. In drie weken kan je nog niet alles zien. De accommodatie is zo perfect vanwege het zwembad. Het is zo heerlijk als je kinderen na een uitstapje zelf het verwarmde zwembad in kunnen plonsen en je ze niet meer hoeft te vermaken of in de gaten hoeft te houden. Ik heb met moeite mijn kinderen af en toe kunnen laten eten en drinken, ze hadden er gewoon geen tijd voor. Er zitten 7 gezinnen en er zijn dus zo'n 10-12 kinderen. Heel overzichtelijk voor ouders maar ook voor de kinderen. Er is maar 1 groep, kinderen kunnen volledig zichzelf zijn. Binnen is er zelfs een hele bak met LEGO. Ook kunnen ze tafeltennissen en tafelvoetballen. Maar het leukste is toch aan het einde van de dag met zijn allen verstoppertje spelen. Geschikt voor leeftijd: 5 tot 15.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Fantastisch en gastvrij - je voelt je meteen thuis

A&A, 1-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wat een fantastische vakantie hebben we gehad. Marcel en Cora zijn inderdaad ontzettend gastvrij en behulpzaam. We voelden ons meteen thuis.

Het appartement is echt groot en luxe met heerlijke bedden. De gemeenschappelijke woonkamer is erg gezellig. Onze kinderen voelden zich helemaal op hun gemak en liepen dan ook in pyjama rond :)

Je rijdt binnen 5 minuten met bus of auto naar skicentrum Angertal waar je altijd kunt parkeren. Dit is een perfect gebied, helemaal niet druk (we waren er in de voorjaarsvakantie en hadden vaak de pistes voor onszelf alleen!). De meeste mensen gaan naar Gastein. Ze zien Angertal over het hoofd. Ook leuk is een dagje Sportgastein, heel hoog en niet druk.

Enige nadelen waren dat de pistes niet heel gemakkelijk zijn. Er is weinig blauw en het blauw dat er is, zijn bospaden waarbij je stukken moet prikken om vooruit te komen. Ook vonden we de skileraren niet heel aardig maar we hebben misschien net pech gehad.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

Perfecte verblijf voor actieve wintersportvakantie

Verbree, 1-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij (gezin, 3 oudere kinderen) waren in de voorjaarsvakantie in Landhaus Angerhof. Het landhaus ligt centraal, met fantastisch uitzicht op de bergen. Er zijn 8 goed verzorgde appartementen, met op de eerste verdieping een gezellige 'huiskamer', met open haard. Zeer gastvrije ontvangst (in het Nederlands), leuke contacten en klantvriendelijk. Zo liggen 's morgens de bestelde broodje voor de deur. Goede ski-mogelijkheden, vanuit het plaatsje Bad Hofgastein of Bad Gastein, of (logischer) vanuit skicentrum Angertal (dit ligt op 1.200 meter en vandaar uit met de kabelbaan naar 2.300 meter). Daar starten ook lessen. Een prachtig gebied, waar het gezellig druk is. Maar ook weer niet te druk.
Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

Prima accomodatie.

René, 10-8-2014

Marcel en Cora zijn zeer gastvrije vriendelijke mensen. Appartement zag er goed verzorgd en schoon uit. Helaas hadden wij een appartement zonder balkon. Zodoende misten we het om bij regenachtig weer toch buiten te kunnen zitten. Dit zou in de toekomst misschien opgelost worden door een deel van het terras te overkappen. In de omgeving is zoals gezegd genoeg te doen. De dorpen in de directe omgeving vonden wij persoonlijk niet bijzonder. Veel vergane glorie in Bad Gastein. Ook blijken niet alle restaurants goed ingesteld op zomergasten. Stonden één keer bij restaurant dat de keuken al om half 6 sloot.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Landhaus Angerhof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhaus Angerhof in Bad Hofgastein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhaus Angerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landhaus Angerhof scoort een 9.21 uit 10 op basis van 57 reviews.