Hotel Mozart ***

4 reviews over Hotel Mozart in het Nederlands

Prima hotel

mevrouw van Roy, 31-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel Mozart is een prima hotel. De prijs/kwaliteit is goed. Personeel is zeer vriendelijk en we hebben genoten van een goed ontbijt/avondeten.
Gereisd met vrienden in maart 2015

eenvoudig, oud, maar gezellig

Bouwmeester, 16-4-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6

erg vriendelijk personeel, netjes en schoon hotel, maar wel verouderd in een mooi centrum.

skigebied vond ik niet echt geschikt voor beginnende skieers en kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in april 2009

Angela & Bas, 3-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Hoewel het hotel 3*** heeft, lijkt 2** ons beter geschikt. Het hotel ziet er van de buitenkant mooi uit, vanbinnen kan het wel een opknapbeurt gebruiken. Bij aankomst bleek onze boeking niet in orde te zijn en we moesten 1 nacht op een tijdelijke kamer slapen. Slecht geslapen in een doorzak, piep en kraak bed en een piepkleine kunststof badkamercabine. Gelukkig was dit de 2de en volgende avond beter. Half Pension hebben we na 1 avondmaal direct omgezet in Logies / Ontbijt. Half kopje zoute soep, na de soep en terwijl we in de rij stonden voor de salade bar werd ons hoofdgerecht al geserveerd. Koude schnitzel met een magnetron smaak (dit bleek ook te kloppen), twee zielige lapjes vlees als mixed grill en een fantasieloos dessert. Kortom eten zonder liefde klaargemaakt. Bad Gastein viel als dorp ook een beetje tegen. Ondank de prachtige gebouwen weinig te beleven. Bad Hofgastein is wel een aanrader. Tot slot wel een compliment voor de ski-voorzieiningen. Mooie pistes en veel keuze.
Gereisd met partner in februari 2008

Dianne Peters, 14-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes5

Het hotel is oud en niet goed onderhouden. De lift is bijvoorbeeld erg klein en de gangen hebben veel kleine trapjes. De ski-ruimte is aan de straat en niet verwarmd. Het ontbijtbuffet biedt niet zoveel keus. Broodjes, kaas, vleeswaren en yoghurt met cruesli en koffie, thee of jus d'orange. Het diner biedt keuze uit 2 diners. Het eten werd binnen een half uur geserveerd. De borden werden snel weggehaald en het volgende werd neergezet. Niet gezellig. De bediening is niet erg professioneel en vriendelijk. De skibus stopt bijna voor de deur en de volgende halte is al bij de gondel. Dat is dus wel fijn. Als je naar de lift toe wilt lopen hou dan rekening met stijle wegen en paden.
Gereisd met partner in februari 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mozart bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mozart in Bad Gastein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mozart zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mozart scoort een 6.5 uit 10 op basis van 4 reviews.