Hotel Evianquelle

4,3

Onvoldoende

• Ligging t.o.v. pistes4,3

7 reviews over Hotel Evianquelle in het Nederlands

Voldoet totaal niet aan verwachtingen

Peter, 13-9-2017

Wij hadden een verblijf voor een week geboekt op basis van halfpension. Bij aankomst en melding bij de receptie kregen we niet een welkom te horen, geen vraag naar hoe de reis Nederland Oostenrijk was geweest, nee, zelf geen goede dag. We moesten op een formulier gegevens invullen bij de kruisjes en kregen vervolgens zonder verdere mededelingen de sleutel van onze kamer in het bijgebouw. Op het tafeltje op de kamer lag een minibriefje met daarop vermeld de WiFi-code en hoe laat het ontbijt en het diner was.

Toen we voorafgaand aan het diner langs de receptie kwamen zagen we daar een papier liggen met ons kamernummer. Op de vraag of dat voor ons bestemd was werd bevestigend geantwoord. Daarna zochten we een plaatsje aan tafel. Het viergangendiner begon met lauwe goulashsoep. Het saladebuffet, de 2e gang, bestond uit grote bladeren sla, de bekende wortelsliertjes uit pot of blik, idem knolselderij, een schaal met paprika, tomaat en komkommer en een of andere aardappelgerecht. Als dressing bij dit alles kon een niet al te beste kwaliteit olijfolie toegevoegd worden. Voor het hoofdgerecht, als 3e gang, koos mijn vrouw een pastagerecht en ik rundvlees. Het bruine pastagerecht had een onduidelijke smaak en afkomst. Mijn rundvlees was gekookt (wij trekken bouillon van rundvlees voor de soep) vol met pezen en was taai (het had zeker nog 1 tot 2 uur langer in de pan moeten liggen). Als 4e gang tenslotte kregen we een paar stukjes pannenkoek op een bordje met wat rode saus. En navenant waren ook de volgende dagen wat als viergangendiner werd aangekondigd. Echt onder de maat, zeg maar, slecht.

Het ontbijt was goed, zij het dan, dat door structureel personeelstekort, de ene keer het bestek op was, dan weer de broodjes, de servetten of de borden.

Onze kamer in het bijgebouw was ronduit vies. In de toiletpot zat een breed donkerbruin spoor van roestwater omdat er constant water sijpelde. De afvoer in de douche was vies, zwart en rondom geroest. Achter het toilet ontbraken vloertegels en liep de grijze pvc-pijp met zwarte smurrie zo van toilet naar de vloer. En zo waren er nog meer zaken.

Enfin, je constant ergeren aan dit alles is één en actie hierop ondernemen is twee. Na drie dagen werd de ergernis te groot.

Ik heb foto's gemaakt van de misstanden op de kamer en vervolgens naar het reisbureau gestuurd waar wij dit hotel hadden gereserveerd. Dit alles voorzien van begeleidende tekst. Wat als viergangendiner moest worden gezien heb ik alleen kunnen beschrijven.

Alle lof voor ons reisbureau. Binnen een halve dag hadden zij een alternatiefhotel in de buurt voor ons gereserveerd.

Jammer voor Evianquelle. Het hotel heeft zeker potentie in een heel mooie omgeving, omgeven door bergen en bossen. De buitenkant wordt teniet gedaan door de binnenkant in zijn geheel van dit hotel.

Gereisd met partner in augustus 2017

Nooit meer

Harry, 20-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes4

Dit mag je geen hotel noemen. In 40 jaar nog nooit zoiets gezien en meegemaakt. We hebben vroeger vaker in Hostels geslapen en gegeten, dus we hebben de lat echt niet hoog liggen v.w.b. luxe en wat de keuken kan voorbereiden, echter dit hotel is heel erg slecht. Je komt in de jaren 70, op zich niet zo erg, ware het niet dat alles versleten is en kapot! Onveilige situaties op de badkamer (verdeeldozen liggen op de grond, TV (beeldbuis...) en radio doet het niet, toilet zit los, raam sluit gewoon niet, uitzicht op vervallen garageboxen.

Het ergste was echter dat het avondeten niet te pruimen was (2 gefrituurde kippenpootjes en koude, niet goed gebakken frites...) Restaurant was echt vies (je bleef aan de grond plakken), haren op het eten etc. Een kok hadden ze niet en personeel was er te weinig. Dit alles voor meer dan €700,- voor 7 dagen. Past helemaal niet bij de eerdere ervaringen in Oostenrijk en totaal niet in verhouding. We zijn na een dag vertrokken omdat we toch wel een vakantie willen vieren en de zaak is nog niet afgehandeld...

Gereisd met partner in juli 2017

niet naar toe gaan. foto's zijn totaal niet reel

anita, 14-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes1

Oud oubollig hotel totaal niet 3 sterren waardig en mist alle Oostenrijkse gezelligheid
Gereisd met partner in augustus 2016

nooit meer

Ingrid, 20-7-2016

Avondeten afschuwelijk slecht - en erg zout. Groente alleen saladebar. Keuze uit vegetarisch (zonder vlees, letterlijk, maar ook geen vervangers ervoor), en een vleesmaaltijd. Vlees in (te zoute) saus en overdone. Dit voldoet totaal niet aan de culinaire hoogstandjes zoals geadverteerd.

Gedateerde minikamers - met smalle (1.60m) bedden (groter kan er niet in)

Ligging in smal dal - waardoor weinig zon

Mannelijk personeel chagrijnig en onvriendelijk, er kan geen lachje vanaf.

Prijs/kwaliteit niet naar verhouding

Naar verluidt andere eigenaren, waardoor eerdere positieve recensies teniet worden gedaan.

Gereisd met partner in juli 2016

Slechtste accommodatie ooit !

Frank, 18-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

Onverzorgd hotel, slechte en verwaarloosde kamers, eten onder de maat.

Management schittert vooral in haar onbereikbaarheid om klacht kenbaar te maken cq te bespreken. Personeel doet haar best om e.e.a. op te vangen....als echter de basis de 3 sterren niet waarmaakt dan kan het personeel weinig.

Ons ziet men hier nooit meer terug!

Gereisd met partner in juli 2015

Gastvrij hotel

Esther, 30-7-2015

Zeer vriendelijk personeel, heerlijk en uitgebreid ontbijtbuffet, schitterende omgeving. Dat zijn de kernwoorden voor dit hotel.

Het hotel ligt helemaal achter in het Gasteinertal met een schitterend uitzicht naar de bergen. Het ligt wel een beetje afgelegen. Er beginnen diverse wandelroutes naast of in de omgeving van het hotel. De tuin is groot en kun je heerlijk in zitten.

Het ontbijtbuffet is uitgebreid en lekker en wordt constant aangevuld. Het avondeten bij halfpension geeft keus tussen twee hoofdgerechten. Geen haute cuisine, maar kwaliteit en smaak zijn prima, zeker in relatie tot de prijs. Goed saladebuffet bij het avondeten en altijd soep en een nagerecht.

Het personeel is bijzonder vriendelijk en klantgericht.

De kamers zijn gedateerd, maar wel ruim en schoon. Bedden zijn aan de harde kant. Minpunt is de slechte WIFI. Als het hotel vol zit, is de WIFI permanent overbelast en traag of onbereikbaar.

Gereisd met partner in juli 2015

Prima hotel voor een hele schappelijke prijs!

Wil Meijer, 8-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prima hotel. Jong personeel maar heel vriendelijk en hulpvaardig. Engels en Duitstalig gesproken. Kamers prima , welswaar wat gedateerd maar hele goede prijs-kwaliteit verhouding. Kamer 11 is een prima junior suite voor een kleine meerprijs van 18 euro per nacht. Jammer dat je 's middags geen koffie of drankje kon krijgen in het restaurant. Voor de rest alles in orde. Sauna werd desgevraagd vroeger al aangezet. Goede shuttleservice naar de piste.
Gereisd met partner in februari 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Evianquelle bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Evianquelle in Bad Gastein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Evianquelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Evianquelle scoort een 4.26 uit 10 op basis van 8 reviews.