Chalet Vakantiewoning Annaberg

• Ligging t.o.v. pistes9,5

7 reviews over Chalet Vakantiewoning Annaberg in het Nederlands

aan te bevelen!

Annet, 17-8-2016

Wij hadden huis nr 95. Goede ligging qua zon en terras. Relatief vrij. Het is een mooi huis, gezellig, ruim, voldoende stoelen binnen en buiten. Voldoende bestek en serviesgoed, pannen etc. Voldoende kastruimte. Vermoedelijk in ski-seizoen ook voldoende ruimte. Als je graag een goed hoofdkussen hebt is het aan te bevelen dit mee te nemen. Onze minpunten betreffen de informatie:

Wij zaten in de zomer met 5 volwassenen in een 6-8 persoons huis. De vermeldde slaapbank in de woonkamer was er niet, wel 3 slaapkamers (1 x 2, 1x 2, 1 x 2 en een stapelbed). Wanneer we wel met 8 volwassenen waren geweest was dat een probleem geweest. Ook zou het huisje een sauna hebben, maar was er niet - dankzij mooi zonnig weer ook niet nodig. De huur zou inclusief handdoeken zijn, we kregen voor 5 personen echter 10 handdoeken en moesten daar 40 euro voor betalen, meer handdoeken moesten extra worden betaald. De schoonmaak van het huis kost 100 euro, wat wel veel is. Het zwembad lijkt ons klein, maar voldoende - we hebben er geen gebruik van hoeven maken.

Gereisd met vrienden in augustus 2016
Erik Dellebeke, eigenaar huis 66, Eigenaar, 18-8-2016

Beste Annet,

Uw review gaat over huis 95 terwijl dit account over huis 66 gaat. In huis 66 is wel een slaapbank, het huis is wel voor 10 personen en er is wel een sauna aanwezig. Verder heeft ons huis 4 slaapkamers.

Het is wellicht aan te raden uw review te verwijderen bij ons en deze bij huis 95 te plaatsen als daar een zoover-account van bestaat.

Hartelijk dank,

Erik Dellebeke, eigenaar huis 66

Het huisje was perfect, ook wat betreft de ligging

Fam.Smakman, 13-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het zwembad was iets minder
Gereisd met vrienden in februari 2016

Het was echt een topper

Fam Duijn, 2-11-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wat vliegt de tijd als je geniet, het is hier zo ontzettend mooi, zo veel te doen en te beleven. Echt een topper! Een week is eigenlijk veel te kort. We hebben prachtig mooi weer gehad, na zomeren in Oostenrijk.. Een prachtig uitzicht als je wakker wordt, met het geluid van de koebellen op de achtergrond.Één minpuntje de tijd gaat veelte snel.Wat hebben we allemaal gedaan;

We zijn naar de Gossausee geweest, je kan daar een wandeling om het meer heen maken heel mooi met de bomen in herfstkleuren.De Schwarzbachwasserfall echt de moeite waard, de Lammerklam, de Altermühle.. We zijn naar St Wolfgang am See geweest, een heel mooi stadje. Op de heenweg daar naar toe hebben we door de Postalm gereden, een panorama route met hele mooie vergezichten. Een dagje Salzburg met de trein.; voor 4,- retourtje per persoon met korting. Auto geparkeerd in Gollingen. . Uiteten Brücker Stüberl in Annaberg heerlijk eten voor heel weinig geld. De laatste dag de Eisriesen welt in Werfen bekeken.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

Sound of music en Mozart om de hoek

Jacques van den Ameele, 26-11-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooie locatie waar je na een mooie reis heerlijk van je kostbare vrijetijd kan genieten. Mooie locatie in een Chalet waar je niets te kort komt. Heerlijke bedden en perfecte sanitaire voorzieningen. Mooie sfeervolle inrichting en goede uitrusting van keuken. In de omgeving Salzburg met mooie winkels en Mozart geeft de toon aan. De omgeving is zo uit de Sound of Music gekomen dus voor iedereen wat wils met mooie wandelmogelijkheden en Beieren ligt er om de hoek. We gaan zeker nog eens terug.
Gereisd met vrienden in september 2014

Super net huis

Familie Jansen, 5-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

We hebben een week in dit huis verbleven en we hebben er erg van genoten. Totaal met zes volwassenen, drie kinderen en een baby. Fijne ruimtes en twee royale badkamers, allemaal in een luxe en nette staat.

Het huis is helemaal af. Supernetjes afgewerkt en de ligging is fantastisch. Heerlijk terras (2 verschillende gedeeltes) waardoor je altijd wel een plekje vindt om in de zon te zitten en te genieten van het mooie uitzicht.

Heerlijke gashaard centraal in de woonkamer.

Het huis ligt aan het einde van een smal omhooglopend pad (wel met de auto bereikbaar maar geen parkeerplek bij de deur)

Ondanks dat we in de voorjaarsvakantie verbleven viel ons op dat het in het vakantiedorp erg rustig was.

Voor kleine kinderen is er weinig aanbod op het park. Geen apart kinderzwembad of speeltuin.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

Fantastisch chalet

R. van Rosevelt, 30-12-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij verbleven van donderdag 5 t/m maandag 9 december in chalet 66 (Familie Dellebeke) in Alpendorf Dachstein-West.

Het chalet voor 10 personen was in één woord fantastisch. Toen wij hier waren heeft het één dag behoorlijk gesneeuwd. Hierdoor leek de omgeving wel een sprookje. Vanuit het chalet kijk je zo op de bergen (o.a. Bischofmutze).

Het Alpendorp is gebouwd tegen de bergen. Wij hebben hier schitterende wandelingen gemaakt. Verder heb je met Annaberg en Abtenau leuke plaatsjes in de omgeving. Het Alpendorp heeft een eigen restaurant en verder zitten in de omgeving hotel-restaurant Dolomietenhof en de Holzerhutte. Het huis bevat 4 slaapkamers en 2 douches, waarvan één met bad. Verder is er nog een sauna. Het chalet is uitermate geschikt voor 2 gezinnen.

Gereisd zakelijk in december 2013

fantastische plek

mblind, 16-12-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Annaberg is geweldig! Schitterend huis, schitterende omgeving( wij hadden zoveel geluk dat er zoveel sneeuw lag!!)
Gereisd met vrienden in december 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Vakantiewoning Annaberg in Annaberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Vakantiewoning Annaberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Vakantiewoning Annaberg scoort een 8.87 uit 10 op basis van 7 reviews.