Hotel Schlosswirt zu Anif

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Schlosswirt zu Anif bij:

3 reviews over Hotel Schlosswirt zu Anif in het Nederlands

even thuis

stefan_3, 18-8-2013

Dit hotel deden we aan het begin van onze rondreis door Oostenrijk aan, we waren er 1 1/2 jaar niet geweest. het voelt nog steeds het zelfde: we komen thuis, het personeel is deels veranderd maaar de gastvrijheid en het oog voor service naar de klant is niet veranderd. Nederlanders vind je hier weinig terwijl het hotel perfect gelegen is met een tuin waar je kan eten en drinken.

Ja wij zijn partydig voor dit hotel in onze ogen een top hotel. Dit wordt zeker onze uitvals basis als we weer in Salzburg zijn.

Gereisd met partner in juli 2013

Top hotel, een echte aanrader!!!

stefan_3, 23-12-2011

Ik heb in de afgelopen jaren in verschillende hotels geslapen, ja aan de prijs kan je vaak een hoop zien.

Maar de oprechtheid en gastvrijheid zoals bij dit hotel is niet nep. Je wordt met alle liefde geholpen. gastheerschap is van een hele hoge kwaliteit ik denk dat heel veel hotels maar eens in de leer moeten gaan bij dit hotel.

Ja we zijn bevooroordeeld over dit hotel, maar als we puur naar het hotel kijken en vergelijken met andere hotels blijft dit een top hotel, je kan er heerlijk eten en drinken. het is perfect gelegen in de buurt van de snelweg. en je kan binnen 10 min met het OV in de binnenstad van Salzburg zitten. Kortom een perfecte uitvalsbasis.

Gereisd met partner in december 2011

vanuit hier getrouwd

stefan_3, 15-5-2011

Dit hotel behoord bij de gassner holding in Salzburg, dit kan je goed merken de mensen weten waar ze het over hebben en zorgen er voor dat elke klant het naar z'n zin heeft. Ik denk dat een hoop hotels hier kunnen leren wat het betekend om gastvrouw te zijn.

Als je wil trouwen in Salzburgerland/Salzburg en je wil iets biezonders hebben met een hotel wat veel voor je kan doen tegen een goede prijs: neem contact op met dit hotel ze kunnen meer doen dan enkel je een slaapplaats regelen, wees wel op tijd met wat je wil aangezien er regelmatig trouwerijen zijn.

Of dat je nu alleen reis of met een groep het maakt niet uit. alles is perfect voor je geregeld.

Ons zien ze in dit hotel zekker weer eens terug als we in de buurt van salzburg zijn

Gereisd met vrienden in mei 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Schlosswirt zu Anif bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schlosswirt zu Anif in Anif, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schlosswirt zu Anif zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Schlosswirt zu Anif scoort een 10 uit 10 op basis van 3 reviews.