7,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Rottmann/Ebner bij :

3 reviews over Appartement Rottmann/Ebner in het Nederlands

christian ten broeke, 11-2-2008
    • Ligging t.o.v. pistes8

wij zaten in app 2. met 4 personen. 2 ruimee slaapkamers en een aparte douche en toilet. Zitgedeelte in de woonkamer-keuken is ruim genoeg voor 4 personen. Ligt net buiten centrum Altenmarkt (is maar klein plaatsje, dus geen probleem) met perfecte busverbinding naar Zaucensee, dé skiplaats. Kortom: voor de prijs een zeer leuk appartement.
    Gereisd met vrienden in februari 2008

yvonne, 3-2-2008
    • Ligging t.o.v. pistes6

wij hadden appt.3 helemaal boven.de slaapkamers hadden een aparte ingang van de zitkeuken. wij waren met 6 volwassenen. de derde slaapkamer was met 2 vaste bedden die ongeveer 2.5 meter uitelkaar stonden, (nietverplaatsbaar) dus erg ongezellig!!! dus hebben we getossed wie er de hele week apart moesten slapen!!! op de site van touroperator staat dat alle kamers voorzien zijn van een badkamer, maar dit is niet waar. Je hebt 1 douche en 1 aparte wc in de hal voor het hele 4kamerappt. dus dit was erg vervelend toen wij aankwamen! Je krijgt 1 grote handdoek en 1 kleine. deze worden woensdags gewisseld. je kunt tegen betaling extra handdoeken krijgen.de zitkeuken is errug klein voor 6 volwassenen, en met schuine wanden, dus aldoor opletten dat je je hoofd niet stoot! Wij hebben ons wel prima gered, maar gaan hier niet weer heen met 6 personen.
    Gereisd met vrienden in februari 2008

Fam. Straver, 16-12-2006

Een net appartement met goede bedden, mooie badkamer en een groot balkon.

Rustige huiseigenaar die zich niet met je bemoeit.

Gereisd anders in augustus 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Rottmann/Ebner bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Rottmann/Ebner in Altenmarkt im Pongau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Rottmann/Ebner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Rottmann/Ebner scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.