Uitstekend

1 review over Gasthof Edhof in het Nederlands

Ideale gezinsvakantie!

Maurice Voncken, 25-7-2012

Eerste indruk bij aankomst was al overweldigend. Prachtig gelegen tussen de bergen, niet ver (lopend) van zwembad en dorpje Abtenau.

Hartelijk ontvangst door de gastvrouw Barbara.

Appartment op 2e etage was netjes, ruim en van alle gemakken voorzien. Balkon met geweldig uitzicht op de almen en berglandschap.

Ontbijt was zeer compleet en erg gemoedelijk (geen gehaast, altijd een vriendelijk praatje met gastvrouw en/of andere gasten).

Onze kinderen ( 5 en 7 jaar) waren na het ontbijt niet te houden en vermaakten zich op de boerderij met de katjes, konijntjes, kalfjes, koeien en speeltoestellen.

1 avond met boerengezin de top van de Rocheralm beklommen, alwaar ze nog enkele koeien hebben lopen..supergezellig en interessant.

Veel leuke en kidsvriendelijke dingen te ondernemen in de omgeving, bijna alles in combinatie met de Salzburgerlandkarte.

Wij hadden een geweldige rustgevende en vooral zonnige vakantie! Met kinderen van onze leeftijd echt aan te raden!

Gereisd familie in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Edhof in Abtenau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Edhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Edhof scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.