7,5

• Ligging t.o.v. pistes7,0

2 reviews over Appartement Alpen in het Nederlands

keurig

johan, 17-4-2009

heel veel ruimte, goede sfeer, en een lekker zwembad aanwezig
Gereisd familie in juli 2008

Robin, 9-8-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

We hebben hier in de zomer gezeten en het ontzettend naar onze zin gehad. Het was niet groot en in het keukentje heb je maar 2 elektrische kookplaten. Het ligt wel in het dorp en het appartement was goed schoongemaakt. Ze kwamen nog handdoeken wisselen en stofzuigen halverwege de week. We hebben maar 195 euro voor een week betaald en dat was absoluut een koopje.De karkogel ligt op loopafstand en het zwembad was ook leuk en gratis voor appartement gebruikers.

De omgeving is echt schitterend en bied vele mogelijkheden zoals wandelen, fietsen e.d.

Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alpen in Abtenau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alpen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Alpen scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.